اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

دستگیری ۲۶ سارق در طرح ضربتی پلیس آگاهی سمنان/ انهدام ۴ باند حرفه‌ای سرقت

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان از دستگیری ۲۶ سارق در طرح ضربتی پلیس آگاهی این استان خبر داد.

دستگیری ۲۶ سارق در طرح ضربتی پلیس آگاهی سمنان/ انهدام ۴ باند حرفه‌ای سرقت

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، رضا بینقی اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت و آرامش عمومی و برخورد قاطع و بی‌اغماض با عوامل ایجاد ناامنی در تعطیلات نوروز، طرح شناسایی و دستگیری سارقان به‌طور ویژه و ضربتی در ۷۲ ساعت در استان سمنان به اجرا درآمد.

وی تصریح کرد:در این طرح که با محوریت پلیس آگاهی و همراهی و همکاری تمام یگان‌های انتظامی در استان سمنان اجرا شد، ۱۳۰ فقره انواع سرقت کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان از دستگیری ۲۶ متهم و انهدام چهار باند حرفه‌ای سرقت در همین خصوص خبر داد و گفت: این افراد با تکمیل پرونده راهی مرجع قضایی شدند.

بینقی از افزایش ۴۹ درصدی کشف سرقت و رشد ۱۸ درصدی شمار متهمان دستگیرشده در قالب این طرح در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان گفت: برنامه‌ریزی‌های منسجمی در قالب قرارگاه استانی مبارزه با سرقت با هدف پیشگیری و کشف این جرم که تأثیر مستقیمی در کاهش احساس امنیت دارد، صورت گرفته است.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول