اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

افزایش تلفات کرونا در آلمان به بیش از 2000 نفر

طبق گزارش رسانه‌ها در آلمان، تلفات ویروس کرونا در این کشور امروز چهارشنبه از دو هزار نفر فراتر رفته و شمار مبتلایان به مرز ۱۱۰ هزار تن رسیده است.

افزایش تلفات کرونا در آلمان به بیش از 2000 نفر

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، داده‌های اطلاعاتی حدود ۴۰۰ نهاد محلی در سراسر آلمان نشان می‌دهد که در ۲۴ ساعت گذشته ۲۰۷ مورد جدید فوت و ۴۲۸۴ ابتلای جدید در این کشور به ثبت رسیده است. 

خبرگزاری آناتولی گزارش داد، تحلیل داده‌های شرکت «ریسک لِیر» و بنیاد فناوری کارلروهه حاکی از آن است که تا به امروز چهارشنبه شمار مبتلایان به ویروس کرونا در آلمان به ۱۰۷۶۵۹ نفر و تعداد جان باختگان به ۲۰۱۷ تن افزایش یافته است.

داده های این دو نهاد برگرفته از اطلاعات حدود ۴۰۰ نهاد محلی در سراسر آلمان است. طبق این اطلاعات ظرف ۲۴ ساعت گذشته ۲۰۷ نفر بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند و ۴۲۸۳ مورد جدید ابتلا در آلمان ثبت شده است.

طبق گزارش‌ رسانه‌های آلمانی، تاکنون بیش از ۳۳ هزار نفر از مبتلایان به کرونا در این کشور درمان شده‌ و به خانه برگشته‌اند.

آمارهای جهانی نشان می‌دهد که از منظر میزان ابتلا به ویروس کرونا، آلمان در رده پنجم جهان قرار دارد. آمریکا، اسپانیا، ایتالیا و فرانسه در صدر لیست شمار مبتلایان جهان هستند.

دولت آلمان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا به اتخاذ قوانین سخت گیرانه از قبیل قرنطینه دست زده است.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول