اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

پخش دعای فرج و نورافشانی در مدارس شهرکرد در شام ولادت امام عصر(عج)

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه صدای دعای فرج امام زمان(عج) در شام ولادت حضرت از تمامی مدارس شهرکرد طنین‌انداز می‌شود، گفت: در محل ادارات ناحیه 1 و 2 و چهار مدرسه سطح شهر نیز پس از قرائت دعای فرج مراسم نورافشانی برگزار می‌شود.

پخش دعای فرج و نورافشانی در مدارس شهرکرد در شام ولادت امام عصر(عج)

 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، فرحناز قائدامینی گفت: صدای دعای فرج امام زمان(عج) در شام ولادت حضرت از تمامی مدارس شهرکرد طنین‌انداز می‌شود.

وی ادامه داد: کلیه فرهنگیان و دانش‌آموزان استان راس ساعت ۲۱ امشب دعای فرج امام زمان را با هم زمزمه می‌کنند و برای سلامتی و تعجیل در فرج حضرت دعا خواهند کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه همزمان از کلیه مدارس شهرکرد نیز دعای فرج امام زمان(عج) پخش خواهد شد، افزود: به همت ادارات آموزش و پرورش ناحیه ۱ و ۲ شهرکرد در محل این دو اداره و چهار مدرسه سطح شهر نیز پس از قرائت دعای فرج مراسم نورافشانی برگزار می‌شود.

قائدامینی از برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع فرهنگ مهدویت برای دانش‌آموزان و فرهنگیان در فضای مجازی خبر داد و اظهار داشت: به مناسبت ولادت حضرت ولیعصر(عج) فعالیت‌ها و مسابقات متفاوتی از قبیل ساخت نماهنگ, دلنوشته‌ای به امام زمان, نقاشی, شعرسرایی و پویش جشن‌های خانگی برای کلیه دانش‌آموزان استان در فضای مجازی در حال برگزاری است.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول