اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

آغاز رزمایش بقیة الله در خوزستان/ توزیع ۲۰ هزار بسته غذایی بین اقشار آسیب‌پذیر

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان از آغاز رزمایش بقیة الله الأعظم با رویکرد کمک مؤمنانه در این استان خبر داد.

آغاز رزمایش بقیة الله در خوزستان/ توزیع ۲۰ هزار بسته غذایی بین اقشار آسیب‌پذیر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر خوزستان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با همکاری، همراهی و به محوریت نماینده ولی فقیه و سایر نهادها، اقدامات گسترده‌ای جهت توجه به اقشار آسیب‌پذیر به ویژه خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد و یا شاغلین مشاغل روزانه که آسیب دیده‌اند در حال انجام است.

شاهوارپور در تشریح اقدامات عملیاتی صورت گرفته عنوان کرد: رزمایش بقیة الله الأعظم را از امروز و با رویکرد کمک مؤمنانه که از تاکیدات مقام معظم رهبری است خواهیم داشت.

وی افزود: این حرکت را از امروز و با جمع‌آوری کمک‌ها و امکانات اولیه مورد نیاز مردم مانند همدلی سیل سال گذشته خواهیم داشت و پایگاه‌های بسیج ما در سراسر استان با آمادگی کامل، کار را ادامه خواهند داد.

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان در پاسخ به زمان و نحوه توزیع اقلام بیان کرد: ما مرحله به مرحله اول توزیع اقلام را از روز شنبه هفته آینده آغاز خواهیم کرد و امکانات توزیع خواهد شد.

وی افزود: مراحل بعدی نیز همراه با ولادت با سعادت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی (ع) انجام خواهد شد.

شاهوارپور در رابطه با تعداد و نوع اقلام گفت: با توجه به ظرفیت بسیج، در مرحله اول ۲۰ هزار بسته غذایی به ارزش هر کدام ۳۰۰ هزار تومان تهیه و در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی افزود: یقینا اگر مؤوسات خیریه، نهادها، دستگاه‌ها و ظرفیت‌های بیشمار موجود در شرکت‌ها نیز پای کار بیایند که قطعا خواهند آمد، ظرفیت زیادی برای کمک به مردم ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول