اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

برنامه ریزی برای صادرات مازاد تولید اقلام بهداشتی در پساکرونا

معاون امور اقتصادی استاندار تهران گفت: برای اینکه واحد های تولیدی ملزومات بهداشتی پس از دوره پسا کرونا با کاهش فروش مواجه نشوند، بایستی برای صادرات مازاد تولید اقلام بهداشتی برنامه ریزی مناسب صورت گیرد تا زحمات این تولیدکنندگان بی ثمر نماند.

برنامه ریزی برای صادرات مازاد تولید اقلام بهداشتی در پساکرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، حشمت الله عسگری معاون امور اقتصادی استانداری تهران به همراه پرنیان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران و معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ری از کارخانه تولید لباس ایزوله با ظرفیت تولید روزانه 3 هزار لباس در منطقه صنعتی عباس آباد علاقبند بخش خاوران شهرستان ری بازدید و از نزدیک در جریان روند تولید و مشکلات این کارخانه قرار گرفت.

معاون امور اقتصادی استانداری تهران در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی شیوع کرونا در سطح کشور و افزایش تقاضا برای تهیه اقلام بهداشتی، لازم بود که تولید ملزومات پزشکی و بهداشتی افزایش یابد در سطح استان تهران شاهد افزایش چشمگیر ظرفیت تولید این اقلام هستیم.

وی با اشاره به افزایش ظرفیت واحد های تولیدی تصریح کرد: در عین حال نگرانی هایی در خصوص آینده واحد های تولیدی در پسا کرونا وجود دارد و نکته قابل توجه این است که نباید نسبت به ظرفیت های ایجاد شده بی تفاوت بود.

معاون امور اقتصادی استاندار تهران با بیان اینکه واحد های تولیدی فعال در مقابله با کرونا ممکن است پس از این دوره با کاهش فروش مواجه شوند گفت: دانشگاه های علوم پزشکی به صورت مداوم خرید این گونه اقلام را خواهند داشت و می بایست صادرات مازاد تولید اقلام بهداشتی برنامه ریزی مناسب صورت گیرد تا زحمات این تولیدکنندگان بی ثمر نماند.
 
عسگری در رابطه با متضرر شدن برخی واحدهای تولیدی خاطرنشان کرد: واحد هایی که از شرایط کرونایی آسیب دیده اند یا با کاهش ظرفیت و تعطیلی مواجه شده اند در برنامه ریزی های دولت لحاظ می شوند تا نه تنها با کاهش تولید مواجه نشویم بلکه چرخ تولید در سال «جهش تولید» افزایش داشته باشد.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول