اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

رسانه ملی از اکران آنلاین «خروج» با تبلیغاتش حمایت کند

ابراهیم داروغه‌زاده، دبیر سه دوره اخیر جشنواره فیلم فجر معتقد است: اکران آنلاین ظرفیتی جدید برای نمایش فیلم‌هاست و اگر رسانه ملی به شکل گسترده با تبلیغات مناسب پشتیبان این حرکت باشد، می‌توان به موفقیت آن امیدوار بود.

رسانه ملی از اکران آنلاین «خروج» با تبلیغاتش حمایت کند

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، فیلم سینمایی «خروج» از شامگاه یکشنبه اکران اینترنتی خود را به صورت آنلاین در سامانه‌های نماوا و فیلمیو آغاز کرد و در ۲۴ ساعت نخست، موفق به فروش ۴۰۷ میلیون تومانی شد.

ابراهیم داروغه‌زاده درباره اکران آنلاین خروج به فارس گفت: اقدام سازمان سینمایی اوج و آقای حاتمی‌کیا در این شرایط اقدامی پرخطر و البته قابل تقدیر است، چون می‌تواند در عمل به بسیاری از ابهاماتی که در این  مسیر وجود دارد، به طور عملی پاسخ دهد. 
وی افزود: اگر رسانه ملی به شکل گسترده با تبلیغات مناسب پشتیبان این حرکت باشد و جمعیت حداکثری مخاطب بالقوه این حرکت تلقی شوند، می‌توان امیدوار بود که مخاطبین بالفعل به عدد قابل قبولی برسد و این پروژه موفق شود.

این تهیه‌کننده تلویزیون اظهار داشت: موفقیت اکران آنلاین فیلم «خروج» آقای حاتمی‌کیا می‌تواند راه جدیدی را برای سایر تولیدات سینمای ایران نیز باز کند و ظرفیت جدیدی برای نمایش فیلم‌ها و بهتر شدن چرخه اقتصادی سینمای ایران باشد. امیدوارم همه مسئولین به موفقیت این حرکت خوب کمک کنند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول