اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

اخراج مهردلان از استادیوم / تمرینات ورزشکار المپیکی در «دوشنبه بازار» بجنورد! + فیلم

قهرمان پرتاب وزنه کشور و رکورددار این رشته ورزشی طی روزهای اخیر برای پیگیری تمرینات خود به استادیوم تختی بجنورد مراجعه کرد اما با اخراج از این محیط مواجه شد و اکنون تمرینات خود را در دوشنبه‌بازار بجنورد پیگیری می‌کند.

اخراج مهردلان از استادیوم / تمرینات ورزشکار المپیکی در «دوشنبه بازار» بجنورد! + فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد این روزها که کرونا مشکلات مختلفی را برای بخش‌های مختلف جامعه ایجاد کرده، ورزشکاران نیز این مشکلات بی‌نصیب نبوده‌اند و برای ادامه تمرینات خود دچار سختی‌های فراوانی شدند.

اعتراضات و درخواست‌های ورزشکاران مختلف خراسان شمالی که شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ را در آینده ورزشی خود می‌بینند باعث شد تا مسئولان ورزش استان به همراه مدیران استانی تلاشی برای رفع این مشکلات انجام دهند، به‌نحوی‌که پس‌ازاین درخواست‌ها برای میثم قشلاقی بوکسور عضو تیم ملی و اهل خراسان شمالی و همچنین محمد محمدی بریمانلو، عضو تیم ملی جودو کشور که در خراسان شمالی ساکن هستند، قرار بر تأمین سالن‌های ورزشی از سوی ورزش و جوانان استان برای تمرینات این ورزشکاران المپیکی شد.

اما به نظر می‌رسد این توجه‌ها و رسیدگی‌های حداقلی روی دیگری هم دارد که طی روزهای گذشته خبرساز شد. اخراج شاهین مهردلان، قهرمان پرتاب وزنه کشور، دارای رکوردهای مختلف این ماده دوومیدانی و از شانس‌های اصلی حضور در المپیک و حتی کسب مدال، از استادیوم تختی بجنورد و ممانعت از انجام تمرینات اتفاقی ناخوشایند در این عرصه بود.

شاهین مهردلان که برای انجام تمرینات خود به همراه دو تن از قهرمانان رشته پرتاب وزنه کشور، در بجنورد به تمرینات خود می‌پردازد در مصاحبه با خبرنگار فارس از این اتفاق خبر داد و ابراز گلایه کرد.

 

 

وی محل تمرینات خود را محل بازار روز بجنورد اعلام کرد که ازنظر کارشناسان و این ورزشکاران، محل مناسبی برای تمرین نیست.

امیرحسین ممقانی که دارای مدال‌های مختلف قهرمانی پرتاب وزنه در رده‌های سنی نوجوانان است و به همراه مهردلان تمرین می‌کند نسبت به محیط تمرینی ناراضی بود و گفت: محیط مناسبی برای تمرین نیست و آسفالت باعث مشکل زانودرد و ساق درد می‌شود و از دوستان ورزشی می‌خواهیم تا پیگیری کنند تا در محیط ورزشی مناسب تمرین کنیم.

 

 

گفتنی است طی روزهای گذشته نیز خبر اهدای زمین رایگان به دو تن از ورزشکاران قهرمان خراسان شمالی در بازی‌های آسیایی و افتخارآفرینان جهانی نیز منتشر شد که با پیگیری‌های خبرنگار فارس تاکنون این اقدام به‌صورت عملی جامه عمل پوشیده نشده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول