اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

هجوم سوسک‌ها به دشت ورامین هیچ خطری ندارد

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان ورامین از بی‌خطر بودن سوسک‌های هجوم آورده به دشت ورامین خبر داد.

هجوم سوسک‌ها به دشت ورامین هیچ خطری ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، در چند روز گذشته اخباری از طریق مردم دشت ورامین در خصوص وجود سوسک‌های سیاه در فضای مجازی در حال دست به دست شدن بود که این موضوع را از مدیران جهاد کشاورزی شهرستان ورامین  پیگیری کردیم.

محسن بنائیان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ورامین در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس از ورامین، اظهار داشت: به دنبال اطلاع رسانی مردم، آتش‌نشانی و فرمانداری بررسی‌هایی با حضور رئیس سازمان حفظ نباتات استان انجام و مشخص شد این سوسک یک آفت درجه دو انباری است که به دلیل ضدعفونی انبارها بر اثر ویروس کرونا از محل خود خارج و وارد سطح شهر و مزارع شده است.

وی با بیان اینکه این سوسک‌ها از نوع مفید بوده و هیچ خطری برای انسان‌ها و گیاهان ندارند، بیان کرد: محل زندگی این سوسک‌ها در بیابان‌ها است ولی با انجام عملیات ضدعفونی معابر، این سوسک‌ها به تصور آفت‌کش بودن مواد استفاده شده به مناطق شهری هجوم آورده‌اند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ورامین در پایان تصریح کرد: با گسترش ویروس کرونا و با توجه به این که مواد ضدعفونی کننده برای مقابله با این ویروس استفاده شده است، سوسک‌ها از بین نرفته و با گرم شدن هوا آن‌ها نیز به محل اصلی زندگی خود باز می‌گردند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول