اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

درخواست آیت‌الله نورمفیدی از وزیر ورزش/ تصمیم فدارسیون بسکتبال را تغییر دهید

نماینده ولی فقیه در استان گلستان طی نامه ای به وزیر ورزش و جوانان از وی خواست تا در تصمیم فدراسیون بسکتبال مبنی بر اتمام لیگ بدون معرفی قهرمان بازنگری صورت بگیرد.

درخواست آیت‌الله نورمفیدی از وزیر ورزش/ تصمیم فدارسیون بسکتبال را تغییر دهید

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، با شیوع بیماری کرونا و تصمیم ستاد ملی مباره با این بیماری تمامی مسابقات ورزشی در سطح کشور به ویژه مسابقات رسمی لیگ برتر در رشته‌های مختلف از جمله بسکتبال لغو شد. با ادامه‌دار شدن وضعیت این بیماری در کشور، عمده مسابقات ورزشی به ویژه تورنمنت‌ها و لیگ‌ها با یک بلاتکلیفی مواجه شدند که لیگ برتر بسکتبال نیز از جمله همین موارد بود.

فدراسیون بسکتبال با بررسی راهکاری پیش‌روی خود برای تعیین تکلیف مسابقات از میان چند راهکار از جمله ادامه مسابقات بعد از پایان کرونا، ادامه مسابقات بدون تماشاگر در همین شرایط، برگزاری مرحله حذفی و ... به تعطیلی لیگ و اتمام لیگ بدون سرانجام و اعلام قهرمان رای داد. نظری که به شدت به مذاق گرگانی‌ها و طرفداران تیم صدرنشین لیگ برتر بسکتبال خوش نیامد و باعث شد تا موجی از اعتراضات را در پی داشته باشد.

به همین منظور آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان با نگارش نامه‌ای به مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان خواستار بازنگری در تصمیم فدراسیون بسکتبال شد که متن آن به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر سلطانی‌فر وزیر محترم ورزش و جوانان دامت افاضاته

بعد السلام و التحیه

  با آرزوی توفیق الهی خدمتگزاران و دفع بلیه پلید «کرونا» در عالم و کشور، همانگونه که در جریان هستید، پس از شیوع ویروس کرونا و شرایط خاص کشور، بر اساس تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا، کلیه مسابقات و فعالیت‌های ورزشی تعطیل شده است. در روزهای اخیر مراجعه مکرر مدیران، متولیان، معتمدان، علاقه‌مندان و دلسوزان ورزش استان و همچین جوانان گرگان به اینجانب از تصمیم فدراسیون بسکتبال در خصوص سرانجام لیگ و عدم اعلام قهرمانی تیم گرگان و اعزام تیم به رقابت‌های آسیایی به شدت گلایه و نارضایتی داشتند. این در حالی است که بنا بر گزارش‌های رسیده، تیم گرگان توانسته است در مسابقاتی فشرده، مقام نخست این مسابقات را کسب کند.

  جنابعالی شاخص‌های برتر و فرهنگ غنی استان گلستان و شهر گرگان را اشراف دارید که تیم بسکتبال گرگان، از دیرباز در ورزش کشور حضور داشته و همواره یک تیم مردمی بوده است؛ اکنون نیز این تیم با حمایت شهرداری و شورای اسلامی شهرگرگان، فعالیت دارد و تمامی هزینه‌ها از محل بیت‌المال، درآمد و عوارض مردمی تامین می‌شود.

 با عنایت به حساسیت موضوع از آن بزرگوار که از مدیران با تجربه و دلسوز کشور هستید انتظار دارم بر اساس ضوابط و مصالح تشکیلاتی و اتخاذ تدابیر شایسته موجبات رفع نگرانی اهالی ورزش گرگان و علاقه‌مندان به این ورزش را فراهم آورید تا از تضییع حقوق شهروندان گرگان جلوگیری بعمل آید.

موفقیت جنابعالی و مدیران صدیق نظام جمهوری اسلامی ایران را از خداوند منان خواستارم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

سید کاظم نورمفیدی

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول