اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

«نشان سخاوت» روی سینه مالکان گلپایگانی که از اجاره بها گذشتند

فرماندار گلپایگان گفت: از مالکانی گلپایگانی که اجاره بهای مغازه و مسکن خود را به صورت صد درصد بخشیدند با «نشان سخاوت» تقدیر می‌کنم.

«نشان سخاوت» روی سینه مالکان گلپایگانی که از اجاره بها گذشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، حسین یارمحمدیان صبح امروز  در جلسه هیأت مدیره اتاق اصناف شهرستان گلپایگان، کمپین خودجوش مشاوران املاک و اتاق اصناف برای حمایت از موجران را حرکت انسانی برشمرد و اظهار کرد: در نظام جمهوری اسلامی مالکیت خصوصی محترم است اما به مالکان نمی‌توان الزامی کرد که اجاره بها مسکن و مغازه را کاهش دهند.

فرماندار گلپایگان افزود: با حرکت‌های خودجوش مردمی می‌توان مانع افزایش قیمت‌ها اجاره بها در شهرستان حداقل در شرایط کرونایی شد.

یارمحمدیان گفت: از تمام مالکان در شهرستان گلپایگانی که اجاره بهای مسکن و مغازه خود را در مدت بیماری کرونا به صورت صد درصد بخشیده باشند با «نشان سخاوت» تقدیر می‌کنم زیرا بخشیدن اجاره بها و  تبلیغ از این اقدام خداپسندانه مالکان مصداق امر به معروف است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون در کنترل بیماری کرونا در گلپایگان موفق عمل شده است اما به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان اکنون خطر شیوع موج جدید بیماری کرونا در شهرستان احساس می‌شود.

 فرماندار گلپایگان تأکید کرد: مردم فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند و دستگاه‌ها مکاتبات خود را به صورت الکترونیکی انجام دهند، کنند.

یارمحمدیان افزود: مردم برای خریدهای ضروری از خانه خارج شوند، تا اطلاع ثانوی مهمانی، افطاری دادن و مراسم ترحیم و تشییع جنازه در شهرستان گلپایگان ممنوع است که این به دلیل سلامت خود مردم است.

ایجاد کمپین «نه به افزایش اجاره بهای مسکن و مغازه‌» در گلپایگان

محمدشریفی رئیس اتاق اصناف شهرستان گلپایگان اظهار داشت: به دنبال شیوع بیماری کرونا اتاق اصناف شهرستان گلپایگان همگام با ستاد پیشگیری از کرونا اقدام کرد و اصناف نیز خسارت‌هایی را متحمل شدند و حتی اجناس آنها غیر قابل استفاده شد.

وی گفت: کمپین «نه به افزایش اجاره بهای مسکن و مغازه» به صورت خود جوش توسط اتحادیه‌های املاک شهرستان گلپایگان  به منظور حمایت از مستأجران در این شرایط اقتصادی ایجاد شده است.

۱۳۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی‌کننده تا کنون توزیع شد

در ادامه محسن اتحادی رئیس اداره صمت گلپایگان اظهار کرد:  ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده به فروانی در شهرستان گلپایگان وجود دارد اما محلول ضدعفونی‌کننده کمی محدودیت دارد.

وی با بیان اینکه دستکش لاتکس برای استفاده کادر درمانی است، افزود: برای مردم استفاده از ماسک و محلول ضدعفونی‌کننده اولویت نخست است.

رئیس اداره صمت گلپایگان گفت: از سوی خیر محترم سید مرتضی حسینی تا کنون ۱۳۰ هزار لیتر آب ژاول رقیق شده برای ضدعفونی مکان‌های عمومی و دستگاه‌های دولتی و غیردولتی اهدا شده است و  شش تن مواد ضدعفونی‌کننده دیگر نیز اهدا خواهد کرد.

انتهای پیام/۶۳۰۷۱/ص۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول