اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

دادگستری گلستان ضمن رفع موانع حقوقی کارخانه‌ها، پیگیر حقوق کارگران خواهد بود

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: تلاش می‌کنیم در کنار کمک به رفع موانع حقوقی و قضایی کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی، به استیفای حقوق کارگران کمک کنیم

دادگستری گلستان ضمن رفع موانع حقوقی کارخانه‌ها، پیگیر حقوق کارگران خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دادگستری کل استان گلستان، هادی هاشمیان این پیامی به مناسبت روز کارگز با تبریک روز کار و کارگر  بر حمایت‌های حقوقی و قضایی از جامعه کارگری استان تاکید کرد و یادآور شد: جامعه بزرگ کارگری کشور و استان گلستان همواره در شرایط سخت با حضور در عرصه تولید، چرخ اقتصاد کشور را به حرکت در آورده است. کارگران از روزهای بمباران دشمن در هشت سال جنگ تحمیلی، تا روزهای تحریم و ایام کرونا، در سنگر تولید ایستادند و به اعتلای اقتصادی کشور کمک کردند.
در این پیام آمده است: کارگران پرچمداران عرصه خودکفایی و استقلال اقتصادی ایران اسلامی هستند و دستگاه قضایی کشور و به تبع آن دادگستری استان در قالب ستاد اقتصاد مقاومتی  همواره از کارگران و عرصه تولید استان حمایت می‌کند و امسال نیز که به نام «جهش تولید» نامگذاری شده است تلاش می‌کنیم در کنار کمک به رفع موانع حقوقی و قضایی کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی، به استیفای حقوق کارگران کمک کنیم.
در پیام رئیس کل دادگستری گلستان تاکید شد: اینجانب روز جهانی کار و کارگر را  به جامعه کارگری استان تبریک عرض می‌کنم و از خدمات صادقانه و بی‌دریغ کارگران شریف و صبور ایران اسلامی و استان گلستان  قدردانی می‌کنم.
این پیام می‌افزاید: از خداوند رحمان توفیق روز افزون کارگران عزیز را برای تحقق عزت و سربلندی ایران اسلامی و شکوفایی اقتصادی و صنعتی کشور مسألت می‌کنم.
انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول