اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تعویض مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان در دقایق پایانی

پس از چندین بار طرح شایعه تغییر مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، سرانجام سید محمد طباطبایی جای محمد سلطان‌حسینی را گرفت.

تعویض مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان در دقایق پایانی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد سلطان‌حسینی که از ۷ سال پیش مدیریت اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان را برعهده داشت، از امروز جای خود را به سیدمحمد طباطبایی می‌دهد.

سلطان‌حسینی که در دوران مدیریت خود کسب نخستین مدال المپیک تاریخ استان و پیگیری تکمیل نقش‌جهان را در کارنامه داشت، منتقدان زیادی را هم نسبت به نیمه منفی عملکردش درباره ورزش قهرمانی و توسعه زیرساخت‌ها داشت.

پس از چندین بار طرح شایعه تغییر مدیرکل استان اصفهان سرانجام این تغییر در نیمه اردیبهشت آخرین سال فعالیت دولت یازدهم انجام و سید محمد طباطبایی جایگزین او شد.

طباطبایی که از دوران جوانی فوتبالیست بوده، پیش از این ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان نجف‌آباد و معاون ورزشی اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان را در کارنامه دارد.

به گفته احمد مرادی مسؤول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان، طباطبایی با حکم وزیر ورزش و جوانان به عنوان سرپرست در اداره کل اصفهان از ظهر امروز و پس از معارفه مشغول به فعالیت خواهد شد.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/ص۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول