اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

فارس من| پوشش کمبودهای بیمارستانی توسط خیرین خوزستانی

مسوول اداره خیرین و موسسات خیریه دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: پس از آغاز بحران کرونا، موسسات خیریه تلاش مضاعفی در جهت حمایت از بیمارستان‌ها و پوشش کمبودهای آنها داشتند.

فارس من| پوشش کمبودهای بیمارستانی توسط خیرین خوزستانی

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سامانه «فارس من»  هدف پیگیری مستقیم مسائل و مشکلات مردم راه‌اندازی  شده است و در سریع‌ترین زمان به پیگیری موارد اعلامی می‌پردازد.

«پویش خیرین سلامت استان خوزستان جهت کمک به بیماران کرونایی» یکی از عناوینی بود که از طریق مخاطبان در سامانه فارس من به ثبت رسید که موضوع را پیگیری کردیم.

تورج پرچمی مسئوول اداره خیرین و موسسات خیریه دانشگاه علوم پزشکی اهواز در این رابطه، اظهار کرد: پس از شروع بحران کرونا موسسات خیریه بیمارستانی و خیرین تلاش مضاعفی در جهت حمایت از بیمارستان های رازی، سینا و طالقانی در اهواز و سایر  بیمارستان‌های درگیر موضوع کرونا  در شهرستان ها داشته اند.

وی افزود: در این راستان خیرین انواع کمک ها اعم از دستکش، انواع ماسک ،محافظ صورت، گان و کلاه را تهیه و بین بیمارستان‌ها توزیع کرده‌اند.

مسئوول اداره خیرین و موسسات خیریه دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان نیز بسیاری از اقلام که به دلیل کمبودی که در بازار وجود داشت توسط خیرین تولید شد.

پرچمی با بیان اینکه این اقدامات تا امروز همچنان ادامه دارد، عنوان کرد: با همراهی مدیران بیمارستان‌ها و ریاست دانشگاه خیرین و موسسات خیریه به صورت  هدفمند و منظم و  با تقسیم کاری که انجام شده کلیه کمبودها را پوشش داده اند.

وی خطاب شهروندان خوزستانی گفت: با کادر پزشکی همراهی کرده  و توجه به اصول خودمراقبتی را جدی بگیرند  و در صورتی‌که امکان همکاری و همراهی با موسسات خیریه بیمارستانی را دارند با دفاتر مددکاری بیمارستان ها که دفتر موسسات خیریه بیمارستانی است تماس بگیرند و از نیازهای احتمالی مطلع شوند.

پرچمی عنوان کرد: اداره مشارکت‌های مردمی دانشگاه جندی شاپور اهواز نیز منتظر دریافت نظرات و پیشنهادات خیرین و عزیزانی است که مایل به مشارکت در این عرصه ارزشمند هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از شیوع ویروس کرونا پویش‌های مختلفی به منظور کمک اقشار آسیب‌دیده و تامین برخی اقلام مورد نیاز کادر پزشکی در سطح استان تشکیل شد، اخیراً پویش  «کمک مومنانه» توسط مقام معظم رهبری مطرح شد که با اقبال عمومی در سطح کشور مواجه شد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول