اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کمک مومنانه| توزیع گوشت بین نیازمندان زنجانی در طرح «هر مسجد، یک قربانی»

طرح «هر مسجد، یک قربانی» با توزیع بسته‌های گوشتی و با حرکت خودجوش مساجد اجرایی شد.

کمک مومنانه| توزیع گوشت بین نیازمندان زنجانی در طرح «هر مسجد، یک قربانی»

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، با توجه به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای طرح مواسات و همدلی و در راستای حرکت در این مسیر طرح  «هر مسجد، یک قربانی» اجرایی شد.

در همین زمینه همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) با تهیه تعداد بیش از یک هزار بسته گوشت یک کیلویی توسط مساجد و توزیع آن بین محرومان و نیازمندان انجام شد.

این اقدام خودجوش مساجد شهر زنجان که همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) اجرایی شد، با هدف دستگیری از نیازمندان صورت گرفت.

مسؤول روابط عمومی طرح هر مسجد یک قربانی هدف از این اقدام را دستگیری از نیازمندان عنوان کرد و گفت: خوشبختانه مشارکت مساجد در این طرح مطلوب بوده است.

سعید یوسفی ادامه داد: توزیع بسته‌های گوشتی در راستای اجرای رزمایش مواسات در راستای لبیک‌گویی به ندای رهبر معظم انقلاب و کمک به نیازمندان اجرایی شد.

وی با اشاره به اینکه پیش از این جریان نیز مساجد در برهه‌های مختلف پای کار بوده و مشارکت خوبی داشتند، گفت:در نیمه شعبان نیز حرکتی نظیر این اتفاق در شهر زنجان رخ داد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول