اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

شمار مبتلایان به کرونا در روسیه از مرز 200 هزار نفر گذشت

طبق جدیدترین آمار و ارقام منتشر شده، ظرف 24 ساعت گذشته مجموع 11 هزار و 12 نفر در روسیه به مبتلایان به کرونا افزوده شدند تا مجموع این آمار به 209 هزار و 688 نفر برسد.

شمار مبتلایان به کرونا در روسیه از مرز 200 هزار نفر گذشت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، مرکز مبارزه با ویروس کرونا در روسیه امروز (یکشنبه) اعلام کرد که ظرف ۲۴ ساعت گذشته، ابتلای ۱۱ هزار و ۱۲ نفر در سراسر روسیه به ویروس کرونا مورد تأیید قرار گرفت تا مجموع مبتلایان به این ویروس ناشناخته در این کشور به ۲۰۹ هزار و ۶۸۸ نفر برسد.

بنا به گزارش خبرگزاری روسی «تاس»، بنا به گفته مسئولان بهداشت و درمان روسیه، ۴۲ درصد از موارد جدید مبتلا به کرونا هیچ‌گونه علائم این بیماری را نداشتند.

آمار و ارقام منتشر شده همچنین حاکی از آن است که ظرف ۲۴ ساعت گذشته، ۸۸ نفر در سراسر روسیه بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند تا مجموع قربانیان این ویروس ناشناخته در این کشور به یکهزار و ۹۱۵ نفر افزایش یابد. 

طبق این آمار و ارقام در مجموع ۳۴ هزار و ۳۰۶ نفر از مبتلایان به کرونا در روسیه بهبودی پیدا کرده‌اند و همچنان ۱۷۳ هزار و ۴۶۷ نفر درگیر این بیماری هستند.

طبق آمار و ارقام پایگاه اطلاع‌رسانی worldometers، تاکنون دستکم چهارمیلیون و ۱۱۴ هزار و ۵۵۱ نفر از مردم سراسر جهان به کووید-۱۹ آلوده شده‌اند که از آن میان، ۲۸۰ هزار و ۵۵۸ نفر جان خود را از دست داده‌اند و یک میلیون و ۴۴۵ هزار و ۹۳۱ نفر بهبودی پیدا کرده‌اند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول