اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

رئیس جمهور به وضعیت بی‌سامان بازار خودرو رسیدگی کند/ برخورد با مسببان افزایش قیمت خودرو

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی نسبت به نابسامانی بازار خودرو و افزایش شدید قیمت‌ها به رئیس جمهور تذکر داد و خواستار رسیدگی وی به وضعیت موجود شد.

رئیس جمهور به وضعیت بی‌سامان بازار خودرو رسیدگی کند/ برخورد با مسببان افزایش قیمت خودرو

علی اکبر کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به افزایش بی سابقه قیمت خودرو و تذکر کتبی به رئیس جمهور در این خصوص اظهار کرد: باید مشخص شود علت نابسامانی بازار خودرو و افزایش شدید و بی‌سابقه قیمت خودروهای تولید داخل و عدم رسیدگی به این موضوع چیست.

وی تصریح کرد‌: طی ایام گذشته قیمت خودروهای تولید داخل به صورت بی‌ضابطه و بدون توجه به قیمت تمام شده تولید آنها به میزان بسیار زیادی افزایش یافته و شرایط بی‌سابقه‌ای را در بازار خودرو رقم زده که باعث اعتراض و بلاتکلیفی مردم شده است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس ادامه داد: متاسفانه طی هفته‌های اخیر هیچ اقدام موثری برای رسیدگی به این وضعیت و ساماندهی آن انجام نشده است و ظاهراً روند افزایش قیمت خودروهای تولید داخل ادامه دارد که از آقای روحانی درخواست کردیم به این روند در اسرع وقت رسیدگی کرده و با متخلفین عوامل افزایش قیمت خودرو برخورد شود.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول