اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

مدیرعامل باشگاه بعثت: نیمه تمام ماندن لیگ منطقی‌ترین راه ممکن است

مدیرعامل باشگاه فوتبال بعثت حاضر در لیگ دو کشور در خصوص آخرین برنامه سازمان لیگ، گفت: هنوز هیچ تصمیم قطعی در خصوص برگزاری مسابقات اخذ نشده است، اما به نظر می‌رسد نیمه تمام ماندن مسابقات و عدم اعلام قهرمان و یا تیم‌های صعود کننده منطقی‌ترین راه ممکن است.

مدیرعامل باشگاه بعثت: نیمه تمام ماندن لیگ منطقی‌ترین راه ممکن است

افشین حسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: در مواجهه با لیگ‌های فوتبال چندین برنامه ممکن وجود دارد، راه اول برگزاری مسابقات اما با در نظر گرفتن این نکته که ما در پایان اردیبهشت‌ماه قرار داریم، هر تیم حداقل چهار هفته فرصت تمرین و آماده‌سازی نیاز دارد و از طرف دیگر از مردادماه لیگ جدید باید آغاز شده و تیم‌ها به فرصت بدنسازی و جذب بازیکن نیاز دارند، برگزاری مسابقات بسیار دشوار و سخت است.

وی اضافه کرد: برنامه دوم اعلام اتمام لیگ و تعیین تیم قهرمان و تیم‌های سقوط کننده به لیگ‌های پایین‌تر است، با توجه به اینکه هر تصمیمی اتخاذ شود در لیگ برتر، دسته یک و دو تحت تاثیر قرار می‌گیرد، این مساله با مخالفت بسیاری از تیم‌های رده مختلف لیگ مواجه خواهد شد، چرا که ممکن است در بازی‌های باقی‌مانده هر تیم اتفاقات بسیار زیادی رخ دهد.

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه با تاکید بر پیشنهاد خود، یادآور شد: به طور حتم در نیمه‌تمام اعلام کردن مسابقات لیگ در رده‌های مختلف فوتبال، بسیاری از تیم‌های که هزینه‌های بسیار زیادی را صرف ایستادن در جایگاه‌های بالای جدول کرده‌اند متضرر خواهند شد، اما این راهکار به نظر می‌رسد از دو راهکار قبلی منطقی‌تر خواهد بود.

وی در تشریح پیشنهاد خود، گفت: در نظر داشته باشید که در اخذ هر تصمیمی مثالی همچون فرصت آماده‌سازی تیم، فاصله بین بازی‌ها، بازی‌های ملی، پایان لیگ و فرصت آماده‌سازی قبل از فصل مسابقات و تسریع تصمیم اتخاذ شده در لیگ برتر به تمامی لیگ‌های پایین‌تر مدنظر گرفته و شرایطی فراهم شود که بازیکنان و باشگاه کم‌ترین آسیب ممکن را متحمل شوند.

حسنی در خصوص برنامه‌های این باشگاه، تصریح کرد: تمامی برنامه‌های باشگاه در انتظار تصمیم سازمان لیگ است، باتوجه به حضور باشگاه بعثت در رده‌های مختلف سنی، در صورت مجوز آغاز تمرینات، تست‌های استعدادیابی رده‌های مختلف برگزار خواهد شد و تمرینات این رده‌ها برای حضور در مسابقات خود از سر گرفته می‌شود.

وی با بیان این مطلب که در سال گذشته، این باشگاه در بحث استعدادیابی موفق حاضر شده است،گفت: در فصل گذشته با توجه به فرآیند استعدادیابی موفقی که در باشگاه انجام شده چندین بازیکن از رده جوانان به تیم بزرگسالان و یا تیم امید اضافه شدند و از رده امید نیز 14 نفر در کنار تیم اصلی و بزرگسالان ما تمرین می‌کنند، این استعدادها از جوانان خوب استان کرمانشاه هستند.

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه در پایان، خاطرنشان کرد: باشگاه فوتبال بعثت یک باشگاه موفق در تمامی رده‌های سنی است که بیش از 400 بازیکن از استان کرمانشاه در این باشگاه مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول