اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

فارس من| شهریه دانشجویی صرف توسعه زیر ساخت الکترونیک دانشگاه می شود

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: شهریه دریافتی از دانشجویان این دانشگاه مانند سایر مراکز آموزشی صرف توسعه زیر ساخت الکترونیک دانشگاه می شود.

فارس من| شهریه دانشجویی صرف توسعه زیر ساخت الکترونیک دانشگاه می شود

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، سامانه «فارس من» سامانه‌‌ای است که مخاطبان خبرگزاری فارس می‌توانند از طریق آن مشکلات خود در تمام حوزه‌ها را مطرح کنند تا خبرنگاران این مشکلات را پیگیری کرده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت کنند.

مخاطبان خبرگزاری فارس موضوع « نه به پرداخت کامل شهریه دانشگاه بدلیل کرونا » را مطرح کرده و از خبرگزاری فارس خواستارگفت وگو با مسئولان شدند که خبرنگاران خبرگزاری فارس برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

امیر حسین بهروز مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور در این رابطه گفت: شهریه دریافتی از دانشجویان این دانشگاه مانند سایر مراکز آموزشی صرف توسعه زیر ساخت الکترونیک دانشگاه می شود.

وی ادامه داد: شیوه آموزشی دانشگاه پیام نور ترکیبی است به این معنی که هرسال ۲۰ درصد آموزش ها در این دانشگاه الکترونیک بوده و ۸۰ درصد دیگر حضوری و از راه دور انجام می شود.

*دانشگاه پیام نور در زمان شیوع کرونا آموزش الکترونیک خود را از ۲۰ درصد به ۹۵ درصد رسانده است

بهروز در ادامه خاطر نشان کرد: امسال دانشگاه پیام نور برای حفظ سلامت دانشجویان به جای آنکه همانند سال های گذشته ۲۰ درصد آموزش خود را به آموزش الکترونیک اختصاص دهد این میزان را به بیش از ۹۵ درصد رسانده است این در حالی است که تعداد دانشجویان ما به ۴۵۰ هزار نفر می رسد و حجم کار بسیار بزرگ و گسترده است.

بهروز تصریح کرد: به ازای شهریه ای که از دانشجویان دریافت می شود کلاس های مجازی ما به صورت منظم و با شرکت همه اساتید برگزار می شود و همه آموزش ها در سامانه دانشگاه ذخیره شده و برای استفاده همه دانشجویان قابل برداشت است.

وی با بیان اینکه شیوه آموزش دانشگاه پیام نور ترکیبی است، یادآور شد: قبل از شیوع ویروس کرونا کلاس های حضوری این دانشگاه در سطح رفع اشکال بوده است و بیشتر آموزش ها الکترونیکی انجام می شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول