اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

توزیع ۲ هزار بسته کمک مومنانه در ماهنشان

فرمانده سپاه شهرستان ماهنشان با بیان اینکه با کمک بخش‌های مختلف بسته‌های کمک معیشتی در بین ۲ هزار خانواده توزیع می‌شود، گفت: این رزمایش، نمادی از همدلی، ایثار و روحیه مخلصانه و بسیجی مردم این شهرستان است.

توزیع ۲ هزار بسته کمک مومنانه در ماهنشان

مصطفی ملکی‌ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا بسیج در راستای حفظ سلامت بسیج و سپاه در حوزه پیشگیری اقدامات قابل توجهی انجام داده است.

فرمانده سپاه شهرستان ماهنشان با اشاره به حمایت از قشر ضعیف و آسیب‌دیده از کرونا عنوان کرد: در راستای حمایت از این افراد هر سبد کالای آماده شده به یاد شهدا به منازل مردم فرستاده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همزمان با بسیج همگانی برای اجرای طرح کمک مومنانه بیان کرد: به منظور استفاده از ظرفیت‌های موجود در طرح کمک مومنانه، جلساتی در پایگاه‌های بسیج با حضور خیران و معتمدان محل به منظور شناسایی افراد نیازمند و زیر پوشش قراردادن آن‌ها در این طرح برگزار شد.

ملکی با بیان اینکه با کمک بخش‌های مختلف بسته‌های کمک معیشتی در بین ۲ هزار خانواده توزیع می‌شود، افزود: این رزمایش، نمادی از همدلی، ایثار و روحیه مخلصانه و بسیجی مردم شهرستان ماهنشان بوده است.

فرمانده سپاه شهرستان ماهنشان ادامه داد: پیش از اجرای طرح کمک مومنانه نیز ۳ هزار و ۵۰۰ بسته کمک‌معیشتی و بهداشتی توسط سپاه ناحیه ماهنشان بین اقشار آسیب‌دیده این شهرستان اهدا شده بود.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول