اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اجرای 3 مرحله رزمایش کمک مومنانه

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده از اجرای سه مرحله رزمایش کمک مومنانه در خدابنده خبر داد و گفت: در این راستا توزیع گوشت گرم در سبدهای غذایی انجام می‌‎شود.

اجرای 3 مرحله رزمایش کمک مومنانه

علی ذوالقدر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امسال همزمان با ماه مبارک رمضان سه مرحله اجرای نیات واقفین در راستای کمک به نیازمندان اجرا شد..

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده با بیان اینکه مرحله نخست کمک به نیازمندان در قالب توزیع 450 بسته غذایی به ارزش 140 میلیون تومان انجام شد، تصریح کرد:  این بسته‌ها شامل  یک عدد مرغ، برنج، سویا و رب بود که در قالب رزمایش مومنانه اجرایی شد.

وی همچنین از توزیع 700 بسته 700 گرمی گوشت بین نیازمندان با همکاری موسسات خیریه شهرستان خدابنده خبر داد و گفت: این اقدام نیز در مرحله رزمایش دوم مومنانه انجام شد.

ذوالقدر ادامه داد: فاز سوم کمک در قالب رزمایش مومنانه نیز در روز عید فطر و از محل عواید موقوفات اجرایی خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه دیگر کمک اوقاف در راستای کمک به پیشگیری از شیوع کرونا در اختیار قرار دادن تالار احسان برای استفاده ستاد کرونا در استان بوده است، گفت: این تالار دارای ظرفیت 200 نفر و در قالب تجهیز 70 تخت به ستاد کرونای شهرستان تحویل شده است.

وی ادامه داد: همچنین پیش از این نیز 20 میلیون تومان برای توزیع ماسک، دستکش و مایع ضدعفونی کننده در شهرستان از سوی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده هزینه شد.

انتهای پیام/73005/ق/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول