اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

ثبت 1600 ایده در چالش کرونا

سرپرست تیم داوران فنی چالش کرونا گفت: تاکنون 1600 ایده در این چالش ثبت شده است که از این تعداد ۴۰۰ ایده غربال شده که از میان آنها حدود ۵۰ ایده در حوزه کسب و کار آنلاین و وب بودند.

ثبت 1600 ایده در چالش کرونا

حسین رمضانپور سرپرست تیم داوران فنی چالش کرونا در گفت‌‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به آمار‌های بدست آمده از ایده‌های ثبت شده در چالش کرونا گفت: تاکنون در چالش کرونا ۱۶۰۰ ایده ثبت شده که از این تعداد، ۴۰۰ ایده غربال شده و از این ۴۰۰ ایده حدود ۵۰ ایده در حوزه کسب و کار آنلاین و وب بودند.

سرپرست تیم داوران فنی چالش کرونا افزود: در تیم تکوین ما سعی کردیم که فرآیندهایی را برای داوری طراحی کنیم که بتوانیم براساس آن فرآیندها به ایده‌ها امتیاز دهیم و بهترین ایده‌ را از بین ایده‌ها انتخاب کنیم.

وی با تاکید به فرآیندهای انجام شده در راستای بررسی ایده‌ها گفت: فرآیندی که برای بررسی ایده‌ها درنظر گرفته شده مراحل مختلفی دارد که از مرحله اعتبارسنجی شروع شده و ایده‌ها را با توجه به ایده‌های هم دسته خود، مورد سنجش قرار می‌دهیم و در هر مرحله که ایده‌ای امتیاز کمتری دریافت کند، حذف می‌شود.

رمضانپور با اذعان به مراحل پایانی انتخاب ایده‌های برتر عنوان کرد: در پایان بررسی ابعاد پروژه، ابعاد پیاده سازی که همان مرحله قابل اجرا بودن ایده و ابعاد مالی است را در دستور کار داریم که از مهمترین مراحل کسب و کارها هستند و در پایان بر اساس مسائلی مانند میزان اثرگذاری ایده، فاصله تا نقطه سر به سر که سود و زیان ایده می‌باشد، نوآوری و پتانسیل واقعی(بقا)، امتیازات نهایی هر ایده را مشخص می‌کنیم.

سرپرست تیم داوران فنی چالش کرونا با اشاره به ایده‌های ثبت شده در دسته‌های مختلف در چالش کرونا تصریح کرد: درحال حاضر ایده‌های ثبت شده در دسته‌های پزشکی، روانشناسی، بیوانفورماتیک، کشاورزی، کسب و کار، اجتماعی و فرهنگی هستند که بازده بزرگی هستند که همه نقطه اتصال بزرگی بر روی کسب و کار آنلاین و وب دارند که این مورد خود جای خوشحالی دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول