اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

ثبت‌نام 58 درصد دانش‌آموزان گنبدی برای دریافت کتاب

معاون برنامه‌ریزی آموزش و پرورش گنبدکاووس با اشاره به تغییر شیوه دریافت کتب درسی، گفت: 58 درصد دانش‌آموزان گنبدی برای دریافت کتاب در سامانه مربوطه ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت‌نام 58 درصد دانش‌آموزان گنبدی برای دریافت کتاب

محمد عسکری امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه شیوه توزیع کتب درسی امسال با سال‌های گذشته متفاوت و براساس شیوه جدیدی خواهد بود، اظهار کرد: امسال تمامی دانش‌آموزان باید از طریق سامانه مربوطه نسبت به ثبت‌نام دریافت کتب درسی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه پس از ثبت‌نام دانش آموزان کتاب‌ها به صورت مستقیم به مدرسه ثبت‌نام شده ارسال خواهد شد، افزود: برای پایه‌های اول، هفتم و دهم نیز که ثبت‌نام دانش آموزان هنوز مشخص نیست این فرآیند از هشتم تیرماه آغاز خواهد شد.

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه تا به امروز میزان ثبت‌نام دانش‌آموزان در سامانه ثبت‌نام کتب درسی بالغ بر ۵۸ درصد بوده است، خاطرنشان کرد: تاکنون ۸۷ درصد از دانش‌آموزان ابتدایی، ۴۷ درصد از دانش‌آموزان متوسطه اول، ۷۹ درصد دانش‌آموزان متوسطه دوم، ۸۱ درصد دانش‌آموزان فنی و حرفه‌ای و ۷۹ درصد از دانش‌آموزان کار و دانش نسبت به ثبت‌نام برای دریافت کتاب اقدام کرده‌اند.

عسکری با اشاره به اینکه پیش‌بینی ما این است که تا پایان دهه نخست خردادماه تمامی دانش آموزان گنبدی در این سامانه ثبت‌نام خواهند کرد، ادامه داد: تمامی این اقدامات به دلیل تغییرات و نوسازی محتویات دروس کتب درسی با هدف به روز شدن علم‌اندوزی در مقاطع مختلف است.

وی از آغاز امتحانات نهایی از ۱۷ خردادماه و تداوم آن تا ۱۵ تیر خبر داد و گفت: تمامی این امتحانات با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در مدارس برگزار خواهد شد.

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه بر خلاف سال‌های گذشته که در هر روز برای هر سه رشته یک امتحان برنامه‌ریزی می‌شد، تصریح کرد: امسال برای هر روز یک رشته امتحان خواهند داشت تا از ازدحام دانش آموزان جلوگیری شود.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول