اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

صیانت از نظام اسلامی با ادامه راه شهدا/دیدار مسؤولین با خانواده سردار شهید فتاحی

به مناسبت سالروز فتح خرمشهر و به‌منظور تکریم خانواده معظم شهدا، جمعی از مسؤولین اردکان با خانواده سردار شهید جواد فتاحی دیدار کردند.

صیانت از نظام اسلامی با ادامه راه شهدا/دیدار مسؤولین با خانواده سردار شهید فتاحی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، هم‌زمان با سالروز حماسه فتح خرمشهر و به‌منظور تجدید بیعت با آرمان‌های مجاهدان راه حق، جمعی از مسؤولین شهرستان اردکان به دیدار خانواده سردار شهید جواد فتاحی رفتند.

شرکت‌کنندگان در این برنامه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس به‌ویژه شهدای عملیات بیت‌المقدس و تجلیل از صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا، بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و ادامه راه شهدای بزرگوار در راستای صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تأکید کردند.

در این دیدار، خانواده شهید فتاحی نیز به بیان گوشه‌هایی از ویژگی‌های اخلاقی و خاطراتی از فرزند شهید خود پرداختند.

لازم به ذکر است که سردار شهید جواد فتاحی اردکانی فرزند محمد در تاریخ دهم اردیبهشت‌ماه سال 1361 در عملیات بیت‌المقدس و در محور آبادان خرمشهر به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاک و مطهرش پس از بدرقه مردم قدرشناس و ولایتمدار اردکان در گلزار شهدا به خاک سپرده شد.

گفتنی است در این برنامه امام‌جمعه، فرماندار، مسئول دفتر فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اردکان و جمعی از ایثارگران حضور داشتند.

انتهای پیام/ 90010

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول