اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

مدارس «حیات طیبه» همدان تا پایان سال افتتاح می‌شوند

مدیر روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس همدان گفت: مدارس حیات طیبه استان همدان تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسند.

مدارس «حیات طیبه» همدان تا پایان سال افتتاح می‌شوند

علی نظری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از سفر مدیرکل دفتر نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور و بازدید از مجموعه‌های مدارس حیات طیبه استان خبر داد و اظهار کرد: در همین راستا ساخت مدرسه «میرسیدعلی»، «ابن سینا» و «شهرک مدنی» به عنوان مدارس حیات طیبه مورد بازدید قرار گرفت.

وی گفت: در بازدیدی که صورت گرفت نحوه تامین اعتبار، تکمیل و تسریع در روند اجرایی پروژه‌ها بررسی و مقرر شد تا پایان سال به بهره‌برداری کامل برسند.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل نوسازی مدارس همدان با بیان اینکه مجتمع «میرسید علی» پروژه در دست احداث است که تاکنون۶ و نیم میلیارد تومان هزینه داشته است افزود: ۳ و نیم میلیارد نیاز دارد تا تکمیل شود.

وی با بیان اینکه مجتمع ابن سینا نیز پروژه در دست احداث است که تاکنون ۶ میلیارد تومان هزینه داشته است خاطرنشان کرد: ۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این پروژه نیاز است.

نظری بیان کرد: پروژه در دست احداث مجتمع شهرک مدنی نیز تاکنون ۳ میلیارد تومان هزینه داشته و ۷ میلیارد تومان دیگر نیاز دارد تا تکمیل شود.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول