اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

واقفان در ثبت وقف‌ جدید ورود کنند/ امسال موردی نداشتیم

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با اهمیت به لزوم توجه به ثبت وقف جدید گفت: متاسفانه امسال موردی از وقف جدید نداشتیم و می‌طلبد واقفین بر اساس نیاز روز جامعه ورود کنند.

واقفان در ثبت وقف‌ جدید ورود کنند/ امسال موردی نداشتیم

حجت‌الاسلام سید حسن رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه بیماری کرونا در ثبت وقف‌های جدید نیز تأثیر گذاشته است اظهار کرد: امسال موردی از وقف جدید را نداشتیم چون مردم درگیر بیماری کرونا بودند اما امیدوارم به مرور شاهد ثبت موارد جدیدی باشیم.

وی با بیان اینکه با شیوع بیماری کرونا در حمایت از اقشار ضعیف جامعه طی چندین مرحله بسته‌های حمایتی توزیع کردیم گفت: از محل نیات واقفین خیراندیش و خیرین توانستیم بسته‌های غذایی را بین نیازمندان توزیع کنیم.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان سوق دادن وقفیات به سمت نیازهای واقعی و به روز جامعه را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: باید بتوانیم از این سرمایه اجتماعی به بهترین شکل ممکن برای اصلاح و توسعه اجتماع بهره ببریم.  

وی با بیان اینکه تحصیل و اشتغال جوانان، کمک به ازدواج، دستگیری از فقرا، ترک اعتیاد و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از مهمترین مصادیق وقف‌های جدید است و باید با قوت بیشتری دنبال شود گفت: با نامگذاری امسال به عنوان «جهش تولید» می‌توان در این زمینه وقفیاتی داشت و به واحدهای تولیدی و صنعتی در حل مشکلات کمک کرد. 

رضوی با بیان اینکه سال گذشته هشت مورد وقف جدید در همدان به ثبت رسید گفت: امیدوارم امسال نیز واقفین خیراندیش در این زمینه ورود کنند تا شاهد اثرگذاری بیشتری باشیم.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول