اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ضرب و شتم مأمور اجرائیات شهرداری زنجان/ شهردار: شخصا موضوع را پیگیری می‌کنم

شهردار زنجان از ضرب و شتم مأمور اجرائیات شهرداری زنجان خبر داد و گفت: شهرداری این موضوع را پیگیری حقوقی کرده و در این بحث ذره‌ای مماشات نخواهد کرد.

ضرب و شتم مأمور اجرائیات شهرداری زنجان/ شهردار: شخصا موضوع را پیگیری می‌کنم

حبیب‌الله ملایی یگانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: عصر امروز مأمور اجرائیات شهرداری منطقه 4 زنجان حین انجام وظیفه مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

شهردار زنجان در توضیح بیشتر این موضوع گفت: وقتی این مامور اجرائیات درباره ساخت و ساز غیرمجاز به صاحب ملک اخطار می‌دهد، صاحب ملک مانع انجام وظیفه این مامور شده و وی را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه وضعیت جسمانی مامور مورد ضرب و شتم قرار داده شده مساعد نیست، تصریح کرد: اتفاق رخ داده، اتفاق تلخی بوده و قطعا با فرد متخلف برخورد خواهد شد، چرا که هم نسبت به ساخت و ساز غیرقانونی اقدام کرده و هم مامور شهرداری را مورد ضرب و شتم قرار داده است.

یگانه با اشاره به پیگیری جدی تخلف رخ داده و حمایت از مامور شهرداری اضافه کرد: قطعا موضوع به صورت حقوقی از طریق ارگان‌های ذیربط پیگیری خواهد شد و شهرداری زنجان تا لحظه آخر پشتیبان مامور اجرائیات بوده و در این راه ذره‌ای مماشات نخواهد کرد.

وی در ادامه ضمن درخواست از ارگان‌های ذیربط برای همکاری بیشتر با شهرداری در راستای برخورد با تخلفات ساختمانی بیان کرد: بحث ساخت و ساز غیرقانونی یکی از معضلات شهری است که شهرداری با آن درگیر است و برای جلوگیری از آن باید همه ارگان‌های ذیربط همکاری لازم را با شهرداری داشته باشند

انتهای پیام/۷۳۰۰۵/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول