اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

متقاضیان «طرح اقدام ملی مسکن» در گلستان مدارک خود را تکمیل کنند

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان به آندسته از متقاضیانی که در مرحله اول و دوم ثبت نام طرح اقدام ملی نسبت به ثبت نام اقدام کرده‌اند، گفت: باید طبق برنامه زمان‌بندی با مراجعه به سایت tem.mrud.ir نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام کنند.

متقاضیان «طرح اقدام ملی مسکن» در گلستان مدارک خود را تکمیل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، حسین محبوبی افزود: متقاضیان تایید شده مرحله اول ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن که به هر دلیل مدارک مورد نیاز را به اداره کل راه و شهرسازی تحویل نداده‌اند و یا در سامانه طرح اقدام ملی مسکن بارگذاری نکرده‌اند بعد از دریافت پیامک از طریق سامانه طرح اقدام ملی مسکن می‌توانند با مراجعه به بخش «پیگیری درخواست» در سایت tem.mrud.ir نسبت به این امر اقدام کنند.

وی تصریح کرد: زمان مراجعه هر متقاضی برای بارگذاری مدارک از طریق پیامک به ایشان اعلام می‌شود و لازم است متقاضیان صرفا مطابق با زمان اعلام شده به سامانه مراجعه کرده و اقدام به بارگذاری مدارک کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: همچنین تمام متقاضیان ثبت‌نام شده در مرحله دوم ثبت‌نام و نیز افرادی که به دلیل شرایط فاصله‌گذاری اجتماعی ناشی از شیوع ویروس کرونا در فاز دوم صرفا کد ملی خود را به سامانه پیامکی طرح اقدام ملی مسکن ارسال کرده‌اند برای ثبت نام و بارگذاری مدارک از روز سه‌شنبه 13 خردادماه سالجاری تا اطلاع ثانوی می‌توانند با مراجعه به بخش پیگیری درخواست در سامانه طرح اقدام ملی مسکن به نشانی tem.mrud.ir نسبت به تکمیل اطلاعات ثبت‌نام اقدام کنند.

محبوبی افزود: زمان‌بندی ویرایش اطلاعات ثبت نامی متقاضیان مرحله اول و دوم و همچنین زمان‌بندی ثبت اعتراض به نتایج پالایش متقاضیان مرحله اول و نیز زمان‌بندی بارگذاری مدارک توسط متقاضیان تایید شده در مرحله دوم نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول