اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

آغاز فعالیت ۱۴۰۰ بازرس «کنترل کرونا» در بندرعباس

در راستای اجرای مصوبات ستاد مدیریت کرونای استان هرمزگان و با دستور استاندار هرمزگان و برای جلوگیری از تعطیلی بازار و فعالیت‌های اقتصادی، ۱۴۰۰بازرس محسوس و نامحسوس جهت نظارت بر کار صنوف مختلف از روز گذشته فعالیت خود را در بندرعباس آغاز کردند.

آغاز فعالیت ۱۴۰۰ بازرس «کنترل کرونا» در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عزیزاله کناری فرماندار بندرعباس گفت: هزار بازرس محسوس با روپوش و ماسک آبی به عنوان بازرسان ستاد مدیریت شهرستان بندرعباس، بازرسی از بازارها، مراکز تجاری، ادارات، شرکت‌ها، دفاتر پیشخوان، بانک‌ها، اماکن عمومی، سواحل، وسایل نقلیه عمومی و.... را آغاز کردند. 

وی افزود: این بازرسان به کسبه، کارمندان و شهروندان هشدارهای لازم را درخصوص لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و.... ارائه می‌کنند و با خاطیان نیز برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

به گفته‌ کناری، همچنین تیم ۴۰۰ نفره بازرسان نامحسوس هم در این مراکز حضور می‌یابند و چک‌لیست‌هایی را تکمیل می‌کنند و در صورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی از صنوف مربوطه تجلیل کرده و در صورت عدم رعایت هم تعطیلی ۱ماهه واحد صنفی را به همراه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: در ادارات نیز در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ماسک و فاصله‌گذاری، به مدیر دستگاه اجرایی تذکرات کتبی داده می‌شود.

فرماندار بندرعباس تاکید کرد به مدیران مجتمع‌های تجاری اعلام شده از ورود افراد بدون ماسک به داخل مجتمع‌ها جلوگیری کنند و بایستی واحدهای عرضه ماسک ارزان در کنار مجتمع‌های تجاری نیز دایر شود. همچنین  ورود افراد بدون ماسک به داخل ادارات و... نیز ممنوع است و به ارباب رجوع بدون ماسک خدمتی ارائه نمی‌شود.

وی بر اعلام آمادگی فرمانداری بندرعباس برای پذیرش بازرسان افتخاری خبرداد و گفت: علاقمندان با ماسک و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به واحد امور اجتماعی فرمانداری بندرعباس مراجعه کنند. 

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول