اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  محیط زیست و گردشگری

رهاسازی 40 قطعه پرنده شکاری، شهری و تزئینی در باغ پرندگان

مدیربهره‌برداری باغ پرندگان تهران از رهاسازی 40 قطعه پرنده شکاری، شهری و تزئینی خبر داد.

رهاسازی 40  قطعه پرنده شکاری، شهری و تزئینی در باغ پرندگان

مجید قبادی، مدیربهره برداری باغ پرندگان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، درباره آزادسازی ۴۰ قطعه پرنده شکاری، شهری و تزئینی در این باغ اظهارداشت: این پرندگان اغلب طی ماه‌های اخیر توسط دوستداران محیط زیست و محیط بانان جهت نگهداری و یا درمان به باغ پرندگان تهران تحویل داده شده‌بودند که پس از تیمار، درمان و مراقبت، تیم دامپزشکی باغ، آمادگی آنها را برای رها سازی تایید کرد.

وی تصریح کرد: جغد، شاهبوف، پری شاهرخ، سارگپه، کلاغ نوک سرخ، گردن بور، چنگر نوک سرخ، اگرت، کورکور، مرغ مینا، دلیجه، و کاکایی از جمله پرندگانی هستند که دیروز رهاسازی شدند.

وی با بیان اینکه این دومین رها سازی در سال جدید است، افزود: با توجه به استقبال عمومی و درخواست مسوولان شهری و محیط زیست قصد داریم این برنامه را به طور پیوسته و در ابعاد بزرگتری برگزار کنیم چراکه توسعه شهری باعث شده تا ما وارد حریم زندگی پرندگان شویم و حالا زمان آن رسیده تا به یک همزیستی مسالمت آمیز برسیم.

مدیربهره برداری باغ پرندگان تهران خاطرنشان کرد: این برنامه، در راستای حفظ محیط زیست و فرهنگ سازی برای نسل آینده و با هدف مبارزه با صید حیات وحش و جلوگیری از انقراض پرندگان و سایر حیوانات برنامه ریزی شده است.

 به گزارش فارس، فاز جدید باغ پرندگان تهران که بزرگ‌ترین سازه کابل و توری مسقف جهان است ، دراول تیرماه جاری به روی شهروندان باز خواهد شد.

انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول