اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

تهیه و توزیع 150 بسته حمایتی در اقلید

به همت بسیج دانشجویی شهرستان اقلید و با امشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، 150 بسته حمایتی با اعتباری بالغ بر 450 میلیون ریال در بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

تهیه و توزیع 150 بسته حمایتی در اقلید

به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، مسؤول بسیج دانشجویی این شهرستان در آیین اهدای بسته‌های حمایتی و چهارمین مرحله رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در اقلید که با حضور امام جمعه، جانشین فرمانده و مسؤولان فرهنگی و  بسیج سازندگی سپاه، رؤسا و دانشجویان برخی از دانشگاه ها در نمازخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید برگزار شد از تهیه و توزیع 150 بسته حمایتی با اعتباری بالغ بر 450 میلیون ریال در این مرحله خبر داد.

ابوالفضل زرین‌کلاه تصریح کرد: این بسته‌های حمایتی به همت بسیج دانشجویی و مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تهیه شد و بین اقشار محروم با اولویت خانواده‌های نیازمند دانشجوی شهرستان توزیع می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به حضور همیشگی بسیج دانشجویی در عرصه‌های مختلف، عنوان کرد: بسیج دانشجویی همراه با مردم ولایت‌مدار شهرستان اقلید، به فرمان ولی امر مسلمین، مقام معظم رهبری، لبیک گفته و مجاهدانه، پرتلاش و بانشاط، در میدان رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه شرکت کردند.

مسؤول بسیج دانشجویی شهرستان اقلید با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا، دانشجویان بسیجی این شهرستان در تولید ماسک، آماده‌سازی بطری‌های الکل و ضدعفونی کردن معابر حضور فعال داشتند، اظهار کرد: تماس با صاحبان املاک مشاغل آسیب دیده از کرونا و پیگیری و هماهنگی بخشیدن اجاره بهای مغازه‌ها به منظور کمک به این قشر آسیب‌دیده ازجمله اقدامات ویژه بسیج دانشجویی اقلید طی این مدت بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول