اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

امتحانات دانشگاه آزاد سمنان غیرحضوری شد

امتحانات پایان نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان غیرحضوری شد.

امتحانات دانشگاه آزاد سمنان غیرحضوری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: امتحانات پایان نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ تمامی مقاطع و رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان به‌صورت مجازی و غیرحضوری برگزار می‌شود.

با توجه به هماهنگی‌های انجام‌شده با ستاد مدیریت کرونای استان سمنان، سازمان مرکزی دانشگاه آزاد، استانداری سمنان و بنا بر تصمیم شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان و در راستای رفع دغدغه‌های بهداشتی ناشی از شیوع کرونا به‌منظور حفظ سلامت استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد، تمام امتحانات پایان نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در بستر مجازی از طریق پروفایل دانشجویی و به‌صورت آنلاین و غیرحضوری برگزار می‌شود.

با عنایت به مجازی شدن امتحانات واحدهای استان سمنان، دانشجویان غیربومی نیازی به شرکت در طرح تعاون آزمون نداشته و می‌توانند بدون مراجعه به واحدهای دانشگاهی محل سکونت خود در آزمون مجازی شرکت کنند.

اما چنانچه هر یک از دانشجویان مایل به شرکت در جلسه امتحان به‌صورت حضوری باشند، طرح تعاون همچنان به قوت خود باقی است و دانشجویان غیربومی می‌توانند در نزدیک‌ترین واحد محل سکونت خود به‌صورت حضوری امتحان دهند.

تمامی دانشجویان بومی که امکانات لازم برای شرکت در امتحانات غیرحضوری را در دسترس ندارند، می‌توانند به‌صورت حضوری طبق برنامه امتحانی در واحد دانشگاهی محل تحصیل خود با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و مراقبتی امتحان دهند.

 بدیهی است فایل‌های آموزشی، نحوه ورود به سامانه، نحوه پاسخگویی و سایر اطلاعات موردنیاز در اطلاعیه‌های بعدی به اطلاع خواهد رسید.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول