اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

داستان استخدام‌های عجیب دیشموک از زبان امام جمعه/به نام دیشموک به کام جای دیگر

امام جمعه دیشوک می‌گوید نه تنها در جهاد کشاورزی بلکه در بخشداری، منابع طبیعی و برخی از ادارات نیروهایی با سهمیه دیشموک استخدام ولی در جاهای دیگری مشغول می شوند.

داستان استخدام‌های عجیب دیشموک از زبان امام جمعه/به نام دیشموک به کام جای دیگر

به گزارش خبرگزاری فارس از دیشموک حجت الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه شهر دیشموک در خطبه نماز جمعه این شهر ضمن دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی گفت: ایمان بدون تقوا کامل نیست، انسان مومن اهل تقواست. ایمان همراه با تقوا باعث جلب رحمت خداوند بر انسان می شود.

راوند با اشاره به سیاست های شیطانی دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی نسبت به کشورهای اسلامی گفت: دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی در بین کشورهای اسلامی،ایران و عراق اختلاف افکنی می کنند و درصدد ایجاد اختلاف اند.

وی افزود: در کشور آمریکا مردم علیه نژاد پرستی به پا خاستند، ولی آنان به دنبال این هستند که بازی را از منطقه خودشان به منطقه غرب آسیا بکشانند.دشمنان فکر نمی کردند ایران در پی ترور حاج قاسم سلیمانی پاسخ کوبنده به آنها بدهد و مجلس عراق طرح خروج آمریکایی ها را به تصویب برساند.

راوند ادامه داد: اگر کشورهای اسلامی وحدت خود را حفظ کنند توطئه ی آمریکایی ها خنثی خواهد شد.

خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به مولفه های توسعه پیشرفت گفت: هر منطقه ای در صورتی توسعه می یابد و پیشرفت می کند که مسئولین به وظایف شان عمل کنند.

وی افزود: در بخش دیشموک برخی از مسئولین ادارات با نام دیشموک استخدام ولی در بخش به مردم خدمت نمی کنند،نیاز هست استاندار محترم اصل شایسته سالاری را لحاظ کنند.

راوند ادامه داد: مسئولین بایستی تعهد،تخصص،دینداری و نشاط لازم را برای خدمت به مردم داشته باشد، یکی از ضروریات بخش دیشموک خدمت جهادی است که در ادارات مختلف نشاط خدمت رسانی به مردم وجود ندارد.

خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به مشکلات ادارات و مسئولین بخش دیشموک گفت: در حوزه جهاد کشاورزی شاه کلید حل مشکلات مردم تحول در آن حوزه با توجه به نامگذاری سال و رونق تولید است.

راوند افزود: در روستای درغک خانه ترویج جهادکشاورزی روستا با چهار نفر کارمند تعطیل می شود و عده ای با چارت دیشموک استخدام اما در جای دیگری مشغول می شوند.

وی ادامه داد:  نه تنها در جهاد کشاورزی بلکه در بخشداری،منابع طبیعی و برخی از ادارات نیروهایی با سهمیه دیشموک استخدام ولی در جاهای دیگری مشغول می شوند.استاندار محترم و مدعی العموم قوه قضائیه بایستی وارد این قضیه شوند. چه چیزی پشت این قضایا نهفته است؟ جهادکشاورزی در شهر دیشموک دو نیرو دارد که به درستی نمی توانند نقش ایفا کنند.

امام جمعه شهر دیشموک گفت:بیش از پانزده هزار در بخش دیشموک کشاورز داریم که نیاز هست توجه ویژه به این بخش شود.

راوند افزود: اگر در بخش گیاهان دارویی زمینه کشت ایجاد شود تحول عظیمی در بخش دیشموک ایجاد می شود اما مسئولین در فکر خدمات رسانی نیستند و ادارات را تعطیل می کنند.

حجت الاسلام علی اکبر راوند با اشاره به خدمات رسانی بیشتر شهرداری و شورای اسلامی شهر دیشموک به مردم گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر دیشموک در خصوص حفاری های خیابان ها می توانند خدمات رسانی کنند و چاله چوله های ناشی از حفاری گاز را پر کنند.

وی افزود: چندین سال در بخش دیشموک پارک وجود ندارد،کودکان،نوجوانان و جوانان نیازمند پارک و فضای سبز هستند تا در آنجا خود را تخلیه و به نشاط و سرگرمی بپردازند.

راوند ادامه داد: دیشموک جزء معدود شهرهایی هست که پارک ندارد خیلی از روستاها پارک دارند اما شهر دیشموک فاقد پارک است.

خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به 31 خردادماه سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران گفت: ایشان جزء هسته های تشکیل دهنده مقاومت اسلامی و بنیانگذار حماس و حزب الله بود که تکمیل کننده راه او حاج قاسم سلیمانی است.

وی افزود: وقتی دست نوشته های این دو شهید گرانقدر را نگاه می کنیم شباهت های زیادی از عشق به خدا می بینیم.

راوند ادامه داد: دست نوشته های این دو شهید نشان از تجلی شدید و عشق و محبت آنان به خداوند باریتعالی است.اهل حزب بازی و جناح های سیاسی نبودند و دلبسته انقلاب و آرمان های او بودند.

امام جمعه دیشموک با اشاره به هفتم تیرماه سالروز شهادت دکتر بهشتی گفت: هفته اول تیرماه به هفته قوه قضائیه نامگذاری گردید که جا دارد این هفته را به رئیس محترم قوه قضائیه ،کارمندان و مدیران آن تبریک عرض کنیم.

وی افزود: در حکم انتصاب آیت الله رئیسی 60 مطالبه از رهبری در آن به چشم می خورد تا جائی که اگر کسی احساس کند که ظلمی به او شده است بتواند با مراجعه به قوه قضائیه احقاق حق نماید.

راوند ادامه داد: نیاز هست تا مردم از برخورد با مفسدین اقتصادی آگاه شوند و ضروری است که در فصول تحول قوه قضائیه مردمی بودن،انقلابی و ضد فساد بودن در قضات و کارکنان قوه قضائیه ایجاد شود.

حجت الاسلام علی اکبر راوند با اشاره به اول ذی القعده سالروز ولادت کریمه اهلبیت(ع) و روز دختر گفت: از اول ذی القعده تا روز ولادت امام رضا(ع) به دهه ولایت مشهور است.

وی افزود: در روایات دینی ما به دختر توجه زیادی شده است که در کتاب کافی فصلی تحت عنوان فضائل دختر نسبت به پسر مطالبی آورده شده است.

راوند ادامه داد: دین اسلام در برابر آداب جاهلی مشرکان مبنی بر عدم علاقه به دختر ایستاد که انسان مومن نسبت به دختر با محبت است. دختر اهل برکت،محبت،تربیت و مهربانی است که دختران نسبت به پسران به پدر و مادر دلسوزتر و مهربانتر است.

امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به برنامه ریزی های دشمنان اسلام مبنی بر بی بند و بار کردن بنیان خانواده گفت: دشمنان با برنامه ریزی های خود دنبال بی بند و باری در بین جوانان کشورهای اسلامی اند.

انتهای پیام/

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول