اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مطالبات صنوف با بررسی شرایط و جوانب پاسخ داده می‌شود

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای مطالبات صنوف، کارمندان و بازنشستگان تلاش می‌کنیم تمام مطالبات برحق مردم عزیز را جامه‌ عمل بپوشانیم و در صورتی‌ که تمامی آن‌ها حق و به‌ جا است و برای اینکه به تمام مطالبات عمل کنیم باید ابتدا نگاهی به بودجه‌ کشور کرده و قبل از هرگونه قولی جوانب و موانع بررسی شود و در آخر به مطالبات پاسخ مثبت دهیم.

مطالبات صنوف با بررسی شرایط و جوانب پاسخ داده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مبارکه پروین صالحی بعد از ظهر امروز در جلسه آیین تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: در این نظام هر کاری روی زمین‌مانده‌ای که انجام شود در نزد خدا عزیز است و دیده می‌شود و خداوند اخلاق را سرلوحه کار همگی ما قرار می‌دهد زیرا اخلاق حسنه است که کشور را به نقطه‌ی اوج و عظمت می‌رساند.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی در خصوص انتساب افراد برای مسؤولیت‌هایشان، افزود: در مسیر این مسؤولیت‌ها برد با افرادی است که برای خدمت به مردم کمر همت می‌بندند.

وی گفت: در راستای مطالبات صنوف، کارمندان و بازنشستگان تلاش می‌کنیم تمام مطالبات برحق مردم عزیز را جامه‌ عمل بپوشانیم و در صورتی‌ که تمامی آن‌ها حق و به‌ جا است و برای اینکه به تمام مطالبات عمل کنیم باید ابتدا نگاهی به بودجه‌ کشور کرده و قبل از هرگونه قولی جوانب و موانع بررسی شود و در آخر به مطالبات پاسخ مثبت دهیم.

در ادامه این مراسم حمید عصار زادگان، گفت: ۲۵ ماه گذشته افتخار خدمت به مردم شریف شهرستان مبارکه را پیدا کردم و وظیفه‌ اصلی فرماندار یک شهرستان موضوع امنیت و انتخابات است که توانستیم در این مدت به‌ خوبی عمل کنیم.

فرماندار سابق مبارکه در رابطه با مسؤولان شهرستان مبارکه بیان کرد: این شهرستان با داشتن مسؤولانی همدل و پرتلاش همواره در مسیر توسعه قدم برداشته و برای توسعه صنایع بزرگ شهرستان کمک زیادی کردند.

وی در پایان، افزود: نتیجه تمامی حمایت‌ها و تلاش‌ها وضعیت خوبی است که شهرستان مبارکه در آن قرار دارد و  از تمامی همکاران و همراهانی که در این مدت همکاری و حمایت‌های لازم را انجام دادند مجدد تشکر می‌کنم.

از تمام ظرفیت شهرستان برای توسعه مبارکه استفاده می‌کنیم

در ادامه این مراسم اصغر هدایت اظهار داشت: ظرفیت بالقوه‌ای که مسؤولان شهرستان دارد می‌تواند باعث توسعه شهرستان شود و این‌جانب دست کمک و همدلی به‌ سوی تمام عزیزان دراز می‌کنم؛ خدمت خالصانه حق مردم است و خدمت بدون منت مؤثر خواهد بود و علاقه‌مندیم از تمام ظرفیت‌های شهرستان مبارکه استفاده کنیم.

فرماندار مبارکه بیان کرد: با تمام تجربه‌ها و اندوخته‌های خویش در خدمت این شهرستان خواهم بود با توجه به فرصت‌ها و ظرفیت‌هایی که این شهرستان دارد و فارغ از تمامی جناح‌ها برای رسیدن به مقصود خود تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/۶۳۱۱۰/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول