اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

مبارزه با مفاسد اقتصادی و رفع موانع تولید از اهداف مهم دستگاه قضایی است

رئیس کل دادگستری لرستان، مبارزه با مفاسد اقتصادی، رفع موانع تولید، حمایت از سرمایه‌گذاری و اقتصاد مقاومتی را از دیگر اهداف دستگاه قضائی استان برشمرد.

مبارزه با مفاسد اقتصادی و رفع موانع تولید از اهداف مهم دستگاه قضایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محمد رزم امشب در مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر، ضمن گرامی‌داشت هفته قوه قضائیه، اظهار کرد: این مراسم به مناسبت شهادت آیت‌الله بهشتی با حضور مردم برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: همه قوه‌ها بایستی در راستای حل مشکلات مردم تعامل و همکاری کنند، کمااینکه تاکنون نیز این چنین بوده است.

رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به اهمیت زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا، بیان داشت: امید می‌رود که همگی ما ادامه دهنده راه شهدا به ویژه شهدای انقلاب باشیم.

رزم تصریح کرد: تمام تلاش خود را در مجموعه دادگستری استان به کار خواهیم گرفت تا از خون شهدا صیانت کرده و در جهت اهداف و رسالت قوه قضائیه و منویات رهبر انقلاب گام برداریم.

وی با تاکید بر مردم‌داری و مردم‌‌مداری، اظهار داشت: تکریم و حفظ حقوق شهروندی از مهمترین رسالت‌های قوه قضائیه و مجموعه دادگستری است.

رئیس کل دادگستری لرستان همچنین مبارزه با مفاسد اقتصادی، رفع موانع تولید، حمایت از سرمایه‌گذاری و اقتصاد مقاومتی را از دیگر اهداف دستگاه قضائی استان برشمرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول