اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

خدمت در سنگر مبارزه با فساد کمتر از دفاع‌مقدس نیست/ مبارزه بی‌امان با مفسدان اقتصادی تکلیف تعزیرات

مدیرکل جدید تعزیرات حکومتی استان گلستان با تاکید بر مبارزه بی‌امان با مجرمان و مفسدان اقتصادی گفت: خدمت در سنگر مبارزه با فساد و بی‌عدالتی کمتر از دفاع مقدس نیست.

خدمت در سنگر مبارزه با فساد کمتر از دفاع‌مقدس نیست/  مبارزه بی‌امان با مفسدان اقتصادی تکلیف تعزیرات

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین نجف‌زاده ظهر امروز در آئین معارفه خود به عنوان مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان که در ساختمان استانداری شماره دو استان برگزار شد، اظهار کرد: مبارزه بی‌امان با مفسدان اقتصادی یکی از تکالیف تعزیرات حکومتی است.

وی با ابراز خرسندی از حسن اعتماد وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در محول کردن این مسوولیت گفت: از آنجایی که یکی از اهداف نظام جمهوری اسلامی توسعه اخلاق و معنویت است و استان گلستان سرشار از اندیشه‌ورزانی صاحب تجربه هستند انتظار دارم که با همدلی بیشتری تعزیرات حکومتی استان را همراهی کنند.

* تعزیرات با تمام وجود با مجرمین و مفسدین اقتصادی مبارزه بی‌امان می‌‌کند

نجف‌زاده با قدردانی از زحمات مدیرکل سابق تعزیرات حکومتی استان گلستان افزود: تا هر زمانی که مدیرکل سابق اراده کند برای بنده و همکارانم فرصتی مغتنم است که از تجربیات و توان بالای علمی ایشان استفاده کنیم.

مدیرکل جدید تعزیرات حکومتی استان گلستان با اشاره به اینکه خود را سرباز تحت امر مطلق مقام معظم رهبری می‌دانم، ابراز کرد: این سنگر خدمت که در اختیار ما است کمتر از دوران دفاع مقدس و سال‌های جنگ نیست اگر در آن میدان، تیر و ترکش بود امروز دشمنان قسم خورده در عرصه اقتصاد با تمام قوا به میدان آمدند، فقط پارادایم‌ها تغییر کرده و از جنگ نظامی تبدیل به جنگ اقتصادی شده است.   

نجف‌زاده تصریح کرد: بر خود تکلیف می‌دانم در این عرصه سربازی کاملا مطیع باشم و با تمام وجود در این عرصه با مجرمین و مفسدین اقتصادی مبارزه بی‌امان داشته باشم.

* رسانه‌ها بازوی نظارت و اقتدار تعزیرات حکومتی باشند/ مردم باید از فعالیت‌های سالم اقتصادی منتفع شوند

مدیرکل جدید تعزیرات حکومتی استان گلستان افزود: تذکرات و نصایح رئیس کل دادگستری استان گلستان را به دیده منت می‌گذارم و در مسیر خدمت نیازمند همراهی مردم و مسوولان با مجموعه تعزیرات حکومتی هستم.

نجف‌زاده از رسانه‌ها خواست تا بازوی نظارت و اقتدار تعزیرات حکومتی باشند و تصریح کرد: تلاش تعزیرات در این استان با حذف افراد سودجو و متخلف عرصه را برای فعالیت‌های مهم اقتصادی باز می‌کنیم، باید کاری کنیم کسانی که فعالیت سالم دارند از قبل آنها مردم نیز منتفع شوند و هیچ روزنه‌ای برای تخلف وجود نداشته باشد.

وی بیان کرد: باید در عمل وظایف‌مان را نشان دهیم و نقش مهم تعزیرات حکومتی را به اثبات برسانیم.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول