اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

پیگیری مستمر منجر به جذب سریع‌ اعتبار سفر ریاست جمهوری می‌شود

مدیرکل دفتر ارتباطات مردمی و سفرهای نهاد ریاست جمهوری گفت: اختصاص اعتبارات مصوبات سفر ریاست جمهوری به‌صورت کامل محقق می‌شود؛ اما برای تسریع در جذب، به پیگیری مستمر و ویژه از سوی مراکز استان‌ها نیاز است.

پیگیری مستمر منجر به جذب سریع‌ اعتبار سفر ریاست جمهوری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، روح‌الله بشارت بعدازظهر امروز در کارگروه ارتقای خدمات‌رسانی مؤثر به گروه‌های نیازمند که در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: عمده کار مدیران دستگاه‌های اجرایی رسیدگی به امورات مردم است؛ اما به‌منظور تسهیل در دسترسی مردم به مدیران و خدمت‌رسانی بهتر، یک روز خاص ویژه مراجعه مردم و دیدار با مدیران در نظر گرفته شده تا بتوانند به‌صورت مستقیم و بی‌واسطه به بیان مطالبات خود بپردازند.

وی با بیان اینکه تلاش داریم تا بتوانیم جامعه هدف کمیته امداد و بهزیستی را مولد و توانمند کنیم، ادامه داد: ظرفیت‌های خوبی در استان سمنان به‌منظور اجرای این مهم وجود دارد و می‌تواند در اجرای این مهم به‌عنوان پایلوت معرفی شود.

مدیرکل دفتر ارتباطات مردمی و سفرهای نهاد ریاست جمهوری افزود: شماره‌های گویا و سامانه‌های ارتباط مردمی کمیته امداد، بهزیستی و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان به‌منظور ارائه خدمات بهتر و بیشتر، می‌تواند با سامانه ۱۱۱ (سامد) لینک شود.

بشارت بیان کرد: حضور ریاست جمهوری در استان‌ها با ردیف بودجه مشخص انجام و اعتبارات مصوبات سفر ریاست جمهوری به‌صورت کامل محقق می‌شود؛ اما برای تسریع در جذب، به پیگیری مستمر و ویژه از سوی مراکز استان‌ها نیاز است.

وی تصریح کرد: دولت در خصوص مسائل و مشکلات خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران همواره مساعدت و نگاه مثبت و ویژه داشته؛ اما در خصوص موارد درمانی خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران و اشتغال فرزندان آنها نیاز است تا مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران، اهتمام ویژه‌تری داشته باشند.

مدیرکل دفتر ارتباطات مردمی و سفرهای نهاد ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: رسیدگی به درخواست‌های جامعه هدف کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی در خصوص بسته‌های معیشتی، تسهیلات حمایتی، یارانه‌ها و سایر موارد، باید ساماندهی شود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول