اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کشف ۳۰۰ تن مواد مخدر در فصل بهار/ کشف محموله بزرگ ۳ تنی در غرب استان تهران

جانشین فرمانده نیروی انتظامی از افزایش ۴۸درصدی کشفیات موادمخدر در ۳ماه نخست سال جاری در کشور نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: بیش از ۳۰۰ تن کشفیات موادمخدر داشته‌ایم که ۷۸درصد آن در منطقه شرق و مابقی در عمق خاک کشور بوده است.

کشف ۳۰۰ تن مواد مخدر در فصل بهار/ کشف محموله بزرگ ۳ تنی در غرب استان تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ۳ ماه نخست سال ۹۹ اقدامات خوبی در حوزه مقابله با موادمخدر از آن سوی مرزها تا عمق خاک کشور انجام شده است که می‌توان یک نمونه آن را کشف یک محموله بزرگ ۳ تن و ۳۳۱ کیلوگرمی موادمخدر در غرب استان تهران نام برد که از منطقه شرق کشور رصد شده و با توجه به تاکتیک‌های به کار گرفته شده برای دستگیری اعضای باند این عملیات در محور شهریار رباط کریم و با اقتدار کامل اجرا و منجر به کشف و دستگیری ۲ سوداگر مرگ شد. 

وی افزود: با توجه به برآوردها در 3 ماهه اول سال جاری بیش از ۳۰۰تن کشفیات موادمخدر داشته‌ایم که ۷۸درصد آن در منطقه شرق کشور و مابقی در عمق خاک کشور بوده است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به افزایش ۴۸درصدی کشفیات موادمخدر در ۳ ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، تصریح کرد: ملت‌ها و کشورهای غربی و اروپایی باید قدردان زحمات نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران باشند. سردار رضایی با اشاره به تقدیم ۳۸۰۰ شهید در راه مبارزه با موادمخدر از سوی ناجا، گفت: پس از حضور ۲۰ساله غربی‌ها در کشوری مانند افغانستان که به گفته خودشان در آن زمان ۲۰۰تن موادمخدر تولید و حمل می‌شده این مقدار در حال حاضر به بیش از ۹هزار تن رسیده است.

سردار رضایی با اشاره به کارگیری تجهیزات روز دنیا در کشور از جمله پهپادها، کوادکوپترها و سگ‌های موادیاب توسط نیروی انتظامی برای مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر و اشرار، عنوان کرد: در مرزهای کشور بیش از یک میلیارد دلار برای جلوگیری و پیشگیری از هرگونه تعرض هزینه شده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه سازمان‌های بین المللی می‌گویند نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران رتبه نخست در بحث مبارزه با موادمخدر را دارد، ابراز کرد: مقابله و مبارزه با موادمخدر علی الخصوص در مرزهای شرقی کشور از اولویت‌های کلان ناجا است.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/د/س/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول