اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تداوم کمک‌های مؤمنانه/ ساخت ۴ واحد مسکونی برای نیازمندان شاهرود+ تصاویر

فرمانده بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) شاهرود از تداوم کمک‌های مؤمنانه و ساخت چهار واحد مسکونی در محله اسلامی شهرک شهید بهشتی شاهرود برای نیازمندان خبر داد.

تداوم کمک‌های مؤمنانه/ ساخت ۴ واحد مسکونی برای نیازمندان شاهرود+ تصاویر

اباذر مطهری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود، با تبریک میلاد امام رضا (ع) و با اشاره به ساخت همزمان چهار واحد مسکونی برای خانواده‌های نیازمند در محله اسلامی شهرک شهید بهشتی شاهرود اظهار کرد: این منازل مسکونی به همت پایگاه مسلم بن عقیل (ع)، شورای محله اسلامی، بسیج سازندگی و خیران در حال ساخت است.

وی افزود: این منازل برای چهار خانواده نیازمند شناسایی‌شده در این محله در حال ساخت، مرمت و بهسازی است.

فرمانده بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) شاهرود افزود: با توجه به رسالت بسیج در خدمت‌رسانی به مردم به‌ویژه اقشار کم‌برخوردار و آسیب‌پذیر، این فعالیت‌ها همچنان تداوم خواهد داشت و گروه‌های جهادی بسیج در این مسیر قدم خواهند برداشت.

مطهری همچنین با اشاره به طبخ و توزیع غذا در شب میلاد امام رضا (ع) در محلات شهر شاهرود گفت: ۵۰ پرس غذا به همت پایگاه مسلم بن عقیل (ع) و ۶۵ پرس به همت پایگاه منتظران مهدی (عج) طبخ و در محلات شهید بهشتی و شهید نواب صفوی شاهرود بین خانواده‌های کم برخوردار توزیع شد.

وی همچنین به اهدای یک دست کمد و تخت خواب نوزاد به یک خانواده نیازمند به همت پایگاه مسلم بن عقیل (ع) در محله اسلامی شهرک شهید بهشتی اشاره کرد.

فرمانده بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) شاهرود افزود: محلات اسلامی شاهرود در راستای محرومیت‌زدایی و کمک به خانواده‌های کم برخوردار و نیازمند با کمک خیران تلاش می‌کنند و تاکنون فعالیت‌های زیادی در راستای ارائه خدمات به این خانواده‌ها انجام داده‌اند و این روال ادامه دارد.

انتهای پیام/74036/ن/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول