اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

ادامه تصویربرداری «گشت ۳»/ بازیگر لبنانی به «کوسه» پیوست

همزمان با ادامه تصویربرداری «گشت ارشاد ۳» در خیابان‌های تهران، «آن ماری سلامه» بازیگر لبنانی برای بازی در فیلم سینمایی «کوسه» خود را به ایران رسانده است.

ادامه تصویربرداری «گشت ۳»/ بازیگر لبنانی به «کوسه» پیوست

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، طبق اعلام روابط عمومی فیلم سینمایی «گشت ۳»، تصویربرداری این فیلم به تهیه‌کنندگی و‌ کارگردانی سعید سهیلی در تهران ادامه دارد.

فیلم سینمایی «گشت ارشاد» در سال ۹۱ و «گشت ۲» در سال ۹۵ ساخته شد. در دو فیلم نخست، حمید فرخ‌نژاد، پولاد کیمیایی و ساعد سهیلی به عنوان بازیگران اصلی حضور داشتند اما در سومین فیلم، فرخ‌نژاد جای خود را به بهنام بانی (خواننده پاپ) داده است.

در خلاصه داستان  فیلم «گشت ۳» آمده است: حسن و عطا پس از سال‌ها حضور در خارج به ایران برمی‌گردند. آنها به اجبار برای امرار معاش به نوازندگی در خیابان‌ها می‌پردازند، پس از مدتی سودای خوانندگی آنها را رها نمی‌کند تا این که تصمیم به انتشار آلبوم موسیقی می‌گیرند. اما به لحاظ مالی در تنگنا هستند پس تصمیم می‌گیرند سراغ یک زمین‌دار بزرگ در لواسان (با بازی بانی) رفته، او را بدزدند.اما پس از مدتی با او دوست می‌شوند و زمین‌دار بزرگ تصمیم می‌گیرد از حسن و عطا حمایت کرده و تمام هزینه تولید آلبوم موسیقی آنها را تقبل کند.در این مسیر ناگهان اتفاقات عجیبی روی می‌دهد که هر سه آنها را دچار دردسرهای بزرگی می‌کند.

 

* بازیگر لبنانی برای همراهی با «کوسه» وارد ایران شد

فیلم سینمایی «کوسه» به کارگردانی علی عطشانی و تهیه‌کنندگی سید محمد احمدی که چندی پیش در نیاوران کلید خورد، این روزها در حال فیلمبرداری است و آن ماری سلامه بازیگر سرشناس لبنانی برای ایفای یکی از نقش‌های این فیلم شب گذشته (پنجشنبه ۱۲ تیرماه) به ایران آمد.

او تجربه بازیگری در ایران را پیش از این در فیلم سینمایی «آوازهای سرزمین من» محصول مشترک ایران و لبنان و سریال تلویزیونی «حوالی پاییز» داشته است.

تاکنون حضور  پژمان جمشیدی، مهدی هاشمی، مهران احمدی، سیما تیرانداز، بهناز جعفری، ریحانه پارسا، محمدجواد جعفرپور، مهران رجبی، مهسا کامیابی و احمدرضا موسوی در «کوسه» قطعی شده است.

برخی عوامل این فیلم عبارتند از: نویسنده: پیمان عباسی، مدیر فیلمبرداری: محمود عطشانی، طراح صحنه و لباس: مجید علی‌اسلام، صدابردار: محمد شاهوردی، طراح چهره‌پردازی: امید گلزاده، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: وحید مهین دوست، موسیقی: پوریا حیدری.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول