اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

پرداخت 83 میلیارد تومان تسهیلات به 400 تولیدکننده کشاورزی مازندران

مدیر سرمایه‌گذاری جهاد کشاورزی مازندران گفت: از ابتدای امسال با توجه به محدودیت های اعتباری و عدم تخصیص یارانه تسهیلات و وجود محدودیت ها در اثر شیوع ویروس کرونا، مبلغ 83 میلیارد تومان به 400 متقاضی بخش کشاورزی تسهیلات پرداخت شد.

پرداخت 83 میلیارد تومان تسهیلات به 400 تولیدکننده کشاورزی مازندران

جعفر نشایی‌مقدم در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری، درباره پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ بدون یارانه (سامانه سیتا) از سوی بانک کشاورزی اظهار کرد: متقاضیانی که طرح‌های آنها در سامانه سیتا ثبت‌نام شده و به بانک معرفی شده است می‌توانند در صورت عدم تمایل به استفاده از تسهیلات یارانه‌دار، با ارائه درخواست کتبی از تسهیلات تلفیقی (بدون یارانه و از محل منابع داخلی بانک و صندوق توسعه ملی) استفاده کنند در غیر این صورت باید منتظر تخصیص یارانه باشند.

وی ادامه داد: همچنین تسهیلات سرمایه در گردش نیز با نرخ سود ۱۸ درصد پرداخت می‌شود که در صورت تخصیص یارانه، نرخ سود ۱۵ درصد خواهد شد.

مدیر سرمایه‌گذاری جهاد کشاورزی مازندران درباره تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی گفت: امسال برای خرید نشاکار ۱۰۲ میلیارد تومان از محل تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون با نرخ سود ۱۵ درصد ابلاغ شد تا در فصل زراعی کشت برنج بتوانند اقدام به خرید نشاکار کنند.

نشایی‌مقدم اضافه کرد: سه ماهه امسال ۲۴۴ دستگاه نشاکار به مبلغ ۱۱ میلیارد تومان با ارائه تسهیلات، توسط متقاضیان خریداری شد و بقیه تسهیلات توزیع شهرستانی شد تا برای خرید تراکتور و سایر ادوات کشاورزی اقدام شود.

وی اضافه کرد: متقاضیان برای بهره‌مندی از این اعتبار با مراجعه به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان و تایید در کارگروه مربوطه به شعبه همان شهرستان معرفی خواهند شد.

مدیر سرمایه‌گذاری جهاد کشاورزی مازندران بیان کرد: از ابتدای امسال با توجه به محدودیت‌های اعتباری و عدم تخصیص یارانه تسهیلات و وجود محدودیت‌ها در اثر شیوع ویروس کرونا، مبلغ ۸۳ میلیارد تومان به ۴۰۰ متقاضی بخش کشاورزی تسهیلات پرداخت شد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۵/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول