اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

اخذ آزمون و مصاحبه تخصصی از مدیران مدارس گنبدی/ 62 متقاضی جدید تصدی پست مدیریت

رئیس اداره آموزش و پرورش گنبدکاووس با اشاره به ضرورت دارا بودن شایستگی‌های تخصصی برای تصدی مدیریت مدارس، گفت: فرآیند آزمون و مصاحبه 62 متقاضی پست مدیریت مدارس در گنبدکاووس در حال اجراست.

اخذ آزمون و مصاحبه تخصصی از مدیران مدارس گنبدی/ 62 متقاضی جدید تصدی پست مدیریت

کمال‌الدین نظرنژاد امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه مدیریت در کنار همه ویژگی‌های ذاتی نیازمند فراگیری برخی مولفه‌های اکتسابی نیز هست، اظهار کرد: مدارس محل تربیت نسل آینده کشور بوده و قطعا باید مدیرانی این محل‌ها را اداره کنند که شایسته و آشنا به همه جوانب تربیت و علم‌اندوزی باشند.

وی با بیان اینکه انتخاب و انتصاب مدیران مدارس در شهرستان گنبدکاووس با اخذ مصاحبه‌های تخصصی از متقاضیان صورت می‌گیرد، افزود: در این مصاحبه‌ها توانمندی‌های شخصی، عمومی، مدیریتی و اجتماعی افراد توسط معاونین و کارشناسان خبره اداره آموزش و پرورش زیر نظر رئیس اداره صورت می‌گیرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس با در مرحله نخست اعلام آمادگی فرهنگیان برای تصدی پست مدیریت در مدارس تعداد 62 نفر متقاضی بوده‌اند، خاطرنشان کرد: در مرحله نخست و آزمون علمی اولیه و عمومی  تعداد 31 نفر از این عزیزان حائز حداقل نمره به منظور شرکت در مصاحبه تخصصی شدند.

نظرنژاد با اشاره به اینکه در مصاحبه حضوری افراد که در شرایط کاملا کنترل شده و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت می‌گیرد پیرامون محورهای مدیریت و برنامه‌ریزی، روانشناسی شخصیت، مشاوره و آشنایی با مقررات و آیین‌نامه‌های مربوط به مدارس پرسش‌هایی مطرح می‌شود، ادامه داد: نفرات برگزیده در این مرحله نیز نهایتا برای اخذ پست مدیریت به معاونت‌های تخصصی ابتدایی و متوسطه معرفی خواهند شد.

وی با بیان اینکه فرآیند اخذ مصاحبه‌های تخصصی متقاضیان تصدی پست مدیریت در مدارس دو روز به طول خواهد انجامید، گفت: امیدواریم بتوانیم در تمامی انتصابات و فرآیندهای انتخابی در آموزش و پرورش گنبدکاووس با توجه ویژه به شایسته‌سالاری و توانمندی‌های افراد اقدامات خود را ساماندهی کنیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش گنبدکاووس با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش باید از مدیرانی قوی برای مدیریت مدارس خود استفاده کند، تصریح کرد: فقط و فقط این مدیران قوی هستند که می‌توانند مدیرانی شایسته و در طراز انقلاب را در آغوش خود پرورش داده و به آینده کشور تقدیم کنند.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول