اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

درآمد زکات به مسیر ایجاد ارزش‌افزوده و اشتغال هدایت شود

استاندار سمنان گفت: درآمد حاصل از زکات با اجرای طرح‌های خلاقانه به مسیر سرمایه‌گذاری، تولید ارزش‌افزوده و ایجاد اشتغال پایدار هدایت شود.

درآمد زکات به مسیر ایجاد ارزش‌افزوده و اشتغال هدایت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا آشناگر ظهر امروز در جلسه شورای زکات استان سمنان به ریاست نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه سمنان اظهار کرد: ارائه رویه‌های نو در نحوه هزینه‌کرد زکات مورد توجه مجریان باشد و با تولید ارزش‌افزوده می‌توان پرداختی‌های بیشتری به افراد مددجو داشت.

وی خاطرنشان کرد: ایده ما در ارتباط با ثروت آفرینی برای ایتام با حضور این افراد در بازار سرمایه با حمایت دولت و تأمین مالی اولیه مورد استقبال کمیته امداد قرار گرفت و فرایند اجرای این طرح در دست اقدام است.

استاندار سمنان ادامه داد: در کنار رویه‌های سنتی برای کمک به مددجویان و اقشار کمتر برخوردار جامعه، استفاده از سازوکارهای نوین برای افزایش درآمد پایدار افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی مورد توجه باشد.

آشناگر اضافه کرد: چگونگی خلق ثروت را باید به مددجویان کمیته امداد به‌خصوص ایتام آموخت و با این اقدام می‌توان برای فقرزدایی در کشور گام کرد.

وی تصریح کرد: باوجود شیوع کرونا ویروس، کشاورزان و دامداران استان با ضررهای قابل‌توجهی مواجه نشدند و لازم است کشاورزان پرتلاش استان با رعایت آموزه‌های دینی و اعتقادی، نسبت به فریضه مهم پرداخت زکات حساس باشند.

انتهای پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول