اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

هیئت خبرگان بانکی در استان قم تشکیل شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم از تشکیل هیئت خبرگان بانکی در استان قم خبر داد و گفت: بانک های عامل حق صدور اجراییه و تعطیلی واحدهای تولیدی را ندارند.

هیئت خبرگان بانکی در استان قم تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مهرداد غضنفری عصر امروز در سی و پنجمین شورای گفتگوی دولت و بخش  خصوصی که در سالن جلسات کرامت استانداری برگزار شد، با اشاره به نقش جلسات استانی در تصمیم گیری های کلان استانی، اظهار کرد:  در راستای تصمیم گیری جامع در جلسات حضور اعضای اصلی در شورا ضروری است.

معاون استاندار قم با اشاره به لزوم نقش آفرینی تمام بانک ها و موسسات مالی و اعتباری در عرصه گردشگری، اضافه کرد: یکسان سازی فرآیندها و تسهیل در ساز و کار تسهیلات اعطایی به واحدهای تولیدی باید مورد توجه قرار گیرد.

غضنفری گفت: کارکردها و نقش بانک گردشگری بعنوان یک بانک تخصصی در حوزه گردشگری در استان مشخص شود و گزارشی از فعالیت های این بانک و تسهیلات پرداختی در حوزه گردشگری ارائه شود.

وی با تاکید بر اهمیت ارائه طرح پیشنهادی برای تسهیلات ویژه واحد های گردشگری در تامین سرمایه در گردش، ادامه داد: در خصوص کمک به واحد های تولیدی باید به مصوبات کارگروه ها استناد شود و هرگونه اقدامی که منجر به اختلال در فرآیند واحد تولیدی شود غیرقابل قبول است.

معاون استاندار قم با اشاره به اینکه بخش عمده ای از واحدهای تولید راکد بر اساس بدهی های بانکی در گذشته است، یادآور شد: طبق  مصوبات کارگروه های استانی که مراحل  قانونی لازم را نیز طی کرده است، بانک های عامل حق صدور اجرایی و تعطیلی واحدهای تولیدی را ندارند.

غضنفری از تشکیل هیات خبرگان بانکی در استان  با دستور رئیس بانک مرکزی کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: اعضای این هیات می توانند با کارشناسی و نظرات تخصصی در حوزه اقدامات بانکی، نقش مهمی در تصویب دستورالعمل های مناسب برای حل مشکلات واحد های تولید ایفا کنند.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول