اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تلفیق ۲ معاونت ظرفیت‌های معاونت توسعه را مغفول گذاشته بود

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان گفت: تلفیق دو معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه مدیریت و منابع استانداری در گذشته منجر به مغفول ماندن ظرفیت‌های غنی حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع شده بود.

تلفیق ۲ معاونت ظرفیت‌های معاونت توسعه را مغفول گذاشته بود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، فاطمه منصوری عصر امروز در دیدار با معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مدیران کل ستادی حوزه معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان، با تأکید بر این نکته که حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری به مثابه «مادر» برای یک خانواده است، بیان کرد: این معاونت ارائه خدمات شایسته اداری و رفاهی به مجموعه کارکنان استانداری و ادارات تابعه را وظیفه خود دانسته و از هیچ کوششی در جهت تحقق این هدف فروگذار نخواهد کرد.

او با تشریح فعالیت این معاونت و لزوم همکاری‌های سازنده بین مجموعه شورای معاونان استانداری سمنان، بر اهمیت تعاملات چند سویه در جهت بهبود وضعیت کارکنان تأکید کرد و افزود: به‌منظور بهبود وضعیت مجموعه، دست یاری و همکاری تمام کارکنان و مدیران در استانداری و ادارات تابعه را به گرمی می‌فشاریم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان ارتباط سازنده با کارکنان، توجه به پتانسیل‌های موجود و پرورش استعدادها در جهت شکوفایی ظرفیت و توانمندی کارکنان و تلاش در جهت کادر سازی مناسب در حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی را به‌عنوان بخشی از اهداف و استراتژی خود در این معاونت ذکر و بر لزوم همکاری‌های بین بخشی و تعاملات مشترک در جهت تحقق این اهداف تأکید کرد. 

وی گفت: تلفیق دو معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه مدیریت و منابع استانداری در گذشته منجر به مغفول ماندن ظرفیت‌های غنی حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع شده بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان اظهار امیدواری کرد: با تفکیک انجام‌شده شاهد ارتقای روند اقدامات و ارائه خدمات مهم این معاونت در مجموعهٔ استانداری‌های سراسر کشور باشیم.

منصوری از بهبود فرآیندها و احصا بهبود روش‌ها به‌عنوان دو برنامهٔ راهبردی حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یاد و اظهار کرد: تحقق این اهداف با جدیت در دستور کار این معاونت قرار داشته و پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/74002/ص/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول