اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

حجاب حاصل بروز عملى حیا و غیرت/ تلاش دشمن در پس موج بدپوششی هویداست

امام جمعه فارسان با بیان اینکه مقوله عفاف و حجاب حاصل بروز و ظهور عملى دو فضیلت حیا و غیرت است، گفت: این دو از نشانه‌‏هاى اصلى ایمان است و بدون آن‌ها ایمان معنایى ندارد.

حجاب حاصل بروز عملى حیا و غیرت/ تلاش دشمن در پس موج بدپوششی هویداست

حجت‌الاسلام محسن‌ ملک‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه مقوله عفاف و حجاب حاصل بروز و ظهور عملى دو فضیلت حیا و غیرت است، گفت: این دو از نشانه‏‌هاى اصلى ایمان است و بدون آن ایمان معنایى ندارد.

امام جمعه فارسان با بیان اینکه پشت سر موج بدپوششى و بدحجابى، توطئه و تلاش دشمن به ‏خوبى دیده می‌شود، ادامه داد: اگر امروز شیرمردانى داریم که مدافع حرم حضرت زینب(س)‏‌ هستند، شیرزنانى هم داریم که مدافع حریم حضرت زینب(س)‏ هستند و قطعا اجر شیرزنان مدافع حریم، کمتر از ارزش کار شیرمردان مدافع حرم نیست.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در 14 خرداد امسال در خصوص تحول‌خواهی و تحول‌آفرینی با تکیه بر مکتب امام خمینی(ره)، افزود: طرح تحول‏‌خواهى در این سال از سوى ایشان قطعا با عنایت به ظرفیت‏‌هاى موجود در کشور، مردم و نیروهاى انقلابى انجام شده است و این مهم باید ما را به تأمل بیشتر و تحرک افزون‌‏تر وادار کند.

مجلس یازدهم امید به اصلاح و تحول را تقویت کرد

ملک‌پور با بیان اینکه امسال را با اوج‌‏گیرى کرونا آغاز کردیم و مشارکت فعال مردم، انتشار عطر مواسات و همدلى مؤمنانه بهترین و زیباترین تصاویر انسانى و اخلاقى را پیش روى جهان قرار داد، اضافه کرد: همچنین مجلس یازدهم با ترکیب جوان و آرایش انقلابى و تحول‏‌خواهى آغاز به‌کار کرد و امیدها را به اصلاح و تحول بیش از پیش تقویت کرد.

وی با بیان اینکه خطبه‌‏هاى نمازجمعه، به عنوان گسترده‌‏ترین تریبون حاکمیت که از گفتمان انقلاب اسلامى نمایندگى مى‏‌کند باید نماد فرصت‏‌سازى و تهدیدزدایى باشد، توضیح داد: مهم‏ترین عامل در غنی‌سازى خطبه‌‏ها تمسک علمى و عملى به نظام، منظومه، مشى و سیره امامین انقلاب اسلامى است.

خطبه‏‌های نماز جمعه باید محل تقویت بصیرت انقلابى باشد

امام جمعه فارسان با بیان اینکه در سال 99 نیاز به یک حرکت هماهنگ قرارگاهى و جبهه‏‌اى براى رشد و اعتلاى برنامه‌‏اى در حوزه فرهنگى و اجتماعى و سیاسى داریم، گفت: حرکت به‏‌سوى تقویت نقش قرارگاهى نمازهاى جمعه در این مسیر مورد انتظار است و همچنین توجه به طرح اعتلاى انقلابى که در ماه‏‌هاى اخیر توسط دفتربرنامه‏‌ریزى فرهنگى تهیه شده است.

وی با اشاره به اینکه خطبه‏‌ها و مواضع ما باید محل تقویت بصیرت انقلابى بوده و قرارگاه نمازجمعه باید از هم‏ اکنون قرارگاه رزمایش و عملیات تبیین انقلابى و آماده واکنش سریع باشد، گفت: قرارگاه‌‏هاى مواسات و احصای نقاط ضعف و قوت آن، بهسازى ترکیب قرارگاه با رویکرد مردمی بودن آن و گستراندن چتر هدایت بر سر تشکل‌‏هاى انقلابى و مردمى وظیفه اصلى نهاد امامت جمعه است.

انتهای پیام/68024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول