اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

مذاکره با دشمنان انقلاب امری غیرعقلانی است

فرمانده سپاه قدس گیلان حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی را وظیفه ذاتی سپاه پاسداران عنوان کرد و گفت: اینکه امروز برخی می‌گویند برویم باکسانی که از بنیان با اصول انقلاب اسلامی مشکل‌دارند تفاهم و مذاکره کنیم، امری غیرعقلانی است.

مذاکره با دشمنان انقلاب امری غیرعقلانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور صبح امروز در دوره آموزشی توانمندسازی فرماندهان و مسؤولین حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج کارمندان در رشت اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های مهم انقلاب اسلامی این است که پس از رحلت امام خمینی (ره)، با حضور مقام معظم رهبری باقدرت به مسیر خود ادامه داد.

وی با بیان اینکه تحقق آرمان‌های انقلاب نشانه موفقیت انقلاب اسلامی است، گفت: امروز شاهد هستیم که تمام ظالمان و کودک‌کشان با جمهوری اسلامی دشمنی دارند و این نشانه حقانیت مسیر ما است.

فرمانده سپاه قدس گیلان یکی از دلایل اقتدار انقلاب اسلامی را نقش مردم در حفاظت از آن دانست و بیان کرد: امام خمینی (ره) معتقد بودند که مردم اصلی‌ترین سرمایه انقلاب هستند و باید حفاظت از انقلاب را به آن‌ها سپرد.

عبدالله‌پور حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی را وظیفه ذاتی سپاه پاسداران عنوان کرد و افزود: اینکه امروز برخی می‌گویند برویم باکسانی که از بنیان با اصول انقلاب اسلامی مشکل‌دارند تفاهم و مذاکره کنیم، امری غیرعقلانی است.

وی، افرادی که به دنبال تعامل با نظام سلطه هستند را خودفروخته و ترسو دانست و گفت: همه باید بدانند که ایستادگی ما در مقابل نظام سلطه دائمی است و تا نابودی دشمنان ادامه خواهد داشت‌.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به سیلی‌های متعدد جمهوری اسلامی به آمریکا خاطرنشان کرد: امروز تمام کشتی‌های انگلیسی و آمریکایی بعد از حضور در خلیج‌فارس مجبور هستند که با زبان فارسی به ما پیام بدهند.

عبدالله‌پور با بیان اینکه امروز ساختار اداری ما نیازمند اصلاح است، افزود: وظیفه بسیج کارمندان این است که به دنبال رفع نواقص موجود در ساختار اداری کشور باشد.

وی با اشاره به نقش بسیج در امور کشور بیان کرد: بسیج مجموعه‌ای است که باید خودش مسائل را شناسایی کند و برای رسیدگی به آن‌ها راهبرد داشته باشد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول