اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

کشف بیش از 3 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در اراک

فرمانده انتظامی استان مرکزی از توقیف 8 دستگاه انواع خودروی شوتی، دستگیری 7 قاچاقچی کالا و کشف 3 میلیارد و 250 میلیون ریال انواع کالای قاچاق در اراک خبر داد.

کشف بیش از 3 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در اراک

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک،  سردار حسن مفخمی شهرستانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران  از توقیف 8 دستگاه انواع خودروی شوتی، دستگیری 7 قاچاقچی کالا و کشف 3 میلیارد و 250 میلیون ریال انواع کالای قاچاق در طرح عملیاتی پلیس در شهرستان اراک خبر داد.  

 وی گفت: در ادامه اجرای طرح‌های عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس آگاهی استان در تحقیقاتی از تردد تعدادی خودروی سواری شوتی حامل کالای قاچاق از یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اراک مطلع شدند. 

فرمانده انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: با برنامه ریزی عملیاتی پلیس، تعداد 8 دستگاه خودروی سواری شوتی حامل بار قاچاق شناسایی و در یک عملیات غافلیگرانه متوقف شدند. 

با برنامه ریزی عملیاتی پلیس، تعداد 8 دستگاه خودروی سواری شوتی حامل بار قاچاق شناسایی و در یک عملیات غافلیگرانه متوقف شد

این مقام انتظامی ادامه داد:‌ در بازرس از این خودروها، ‌تعداد 11 دستگاه ماشین لباسشویی، 53 دستگاه کمپرسور کولرگازی و 40 دستگاه پنل کولرگازی قاچاق کشف شد. 

 مفخمی شهرستانی ارزش ریالی کالاهای کشف شده در این عملیات را در ارزیابی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در حدود 3 میلیارد و 250میلیون ریال بیان کرد و اظهار داشت: رانندگان این خودروها در این عملیات دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند. 
 
وی با اشاره به عزم قاطع پلیس در مبارزه با جرایم مختلف اقتصادی و رضایتمندی شهروندان از اجرای این قبیل طرح‌های عملیاتی افزود: پلیس استان مرکزی با تمام توان اجرایی آماده در تحقق شعار جهش تولید در حوزه ماموریتی خود و در مبارزه با قاچاق کالا اهتمام خواهد داشت و این طرح‌های عملیاتی با قوت ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول