اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  سایر حوزه ها

تایید هفت مصوبه در جلسه هیات امنای جهاددانشگاهی

جلسه هیات امنای جهاددانشگاهی با حضور اعضا در سالن جلسات دفتر مرکزی این نهاد برگزار و هفت مورد مصوب شد.

تایید هفت مصوبه در جلسه هیات امنای جهاددانشگاهی

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، جلسه هیات امنای جهاددانشگاهی با حضور اعضا در سالن جلسات دفتر مرکزی این نهاد برگزار شد.

محمدرضا پورعابدی دبیر هیات امنای این نهاد به مهم‌ترین مصوبات این جلسه اشاره کرد و گفت: اصلاح بند الف از ماده ۲۵ آیین نامه استخدامی در خصوص حداکثر و حداقل سن متقاضیان استخدام در جهاددانشگاهی و اصلاح حداقل مدرک تحصیلی، اصلاح ضرایب پایه حقوق اعضای غیرهیات علمی و هیات علمی، اضافه نمودن یک تبصره به ماده ۸۳ آیین نامه استخدامی در خصوص دورکاری و نوبت کاری و اضافه نمودن یک تبصره به ماده ۷۸ آیین نامه استخدامی در خصوص مرخصی تشویقی از مهم‌ترین این مصوبات است.

وی افزود: تصویب کلیات بودجه سال ۹۹ جهاددانشگاهی، موافقت با کلیات اصلاح نمودار تشکیلات معاونت آموزشی و سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان و اضافه نمودن یک تبصره به ماده ۱۶ آیین نامه استخدامی اعضای هیات علمی در خصوص دوره های تکمیلی گروه های پزشکی نیز از دیگر مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول