اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

فارس من| خرید تجهیزات برای اصلاح شبکه برق روستای «چایرلو»

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر تجهیزات مورد نیاز برای اصلاح شبکه برق چایرلو در حال خریداری است، گفت: به محض فراهم شدن ملزومات اصلاح شبکه برق این روستا انجام خواهد شد.

فارس من| خرید تجهیزات برای اصلاح شبکه برق روستای «چایرلو»

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، «مشکل قطعی برق روستای چایرلوی زنجان را رفع کنید» سوژه مردمی منتشر شده در فارس من بود که خبرنگار خبرگزاری فارس آن را پیگیری کرد.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان زنجان در این باره اظهار کرد: این روستا در حوزه مدیریت امور برق شرق قرار دارد.

رویا قزلباش با اشاره به اینکه این روستا از خروجی «کاوند» و در مسیر شهرک صنعتی ناجی و در مناطق دوردست و کوهستانی واقع شده است، اضافه کرد: البته این روستا، در یکی دو هفته اخیر مشکل خاموشی نداشته است.

وی با بیان اینکه برق این روستا در شرایط نامساعد جوی و طوفانی به دلیل شرایط کوهستانی و طولانی بودن شبکه گاهی دچار مشکل می‌شود، ادامه داد: اصلاح شبکه برق این روستا در دستور کار قرار گرفته تا مشکل مردم روستا رفع شود.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر تجهیزات مورد نیاز برای اصلاح شبکه برق روستای چایرلوی در حال خریداری است، خاطر نشان کرد: به محض فراهم شدن ملزومات اصلاح شبکه اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول