اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

جدال برای ماندن/ بعثت کرمانشاه به مصاف شهربابک می‌رود

سرپرست تیم بعثت کرمانشاه گفت: تیم بعثت پس از یک وقفه طولانی در تلاش برای بقا در لیگ دو در اولین دیدار خود در کرمان به مصاف مس شهر بابک خواهد رفت.

جدال برای ماندن/ بعثت کرمانشاه به مصاف شهربابک می‌رود

کیومرث لرستانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص تیم بعثت حاضر در لیگ دو فوتبال کشور، اظهار داشت: پس از اعلام برنامه‌های مسابقات لیگ دسته دو کشور از طرف سازمان لیگ فوتبال، بعثت کرمانشاه پس از یک وقفه بلند مدت در اولین دیدار خود به مصاف مس شهربابک خواهد رفت و با توجه به جدال ما برای بقا در لیگ دسته دو، امتیاز این بازی از اهمیت بسیار زیادی برای برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: پس از وقفه طولانی که به دلیل شیوع بیماری کرونا در مسابقات رخ داد، فرشید استحقاری از مربیان نام آشنای فوتبال استان  که مسابقه مربیگری در لیگ برتر کشور را نیز  در کارنامه خود دارد به تیم ما اضافه شده است و با توجه به منفی بودن تست کرونای تمام بازیکنان، با تمام قوا در ادامه مسابقات حاضر خواهیم شد.

سرپرست تیم بعثت کرمانشاه ادامه داد: با توجه به وضعیت جدول و تفاوت تنها 6 امتیاز بین تیم ما در انتهای جدول با تیم‌های پنجم و ششم جدول، هر یک از بازی‌ها از حساسیت بسیار بالای برخوردار بوده و حکم یک فینال را دارد، اما تیم بعثت نیز سعی می‌کند با تکیه بر توان بازیکنان بومی خود از مسابقات سربلند بیرون بیائید.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا از بازیکنان تیم کسی به کرونا مبتلا شده است، گفت: در جمع بازیکنان بزرگسال خوشبختانه کسی را نداشتیم اما در بین جوانان تست کرونای چهار بازیکن مثبت شد که از این میان پس از طی کردن ایام قرنطینه تست دوم دو نفر از آن‌ها منفی شده و منتظر تست دو نفر دیگر هستیم.

لرستانی در خصوص شرایط اولین مسابقه بعد از تعطیلی، گفت: حقیقت امر این است که تمام تیم‌ها تمرکز خود را از دست داده‌اند و آن انسجام لازم پیش از ایام کرونا برخوردار نیستند به همین دلیل بازی اول سخت‌تر از سایر بازی‌ها خواهد بود اما ما امیدواریم صاحب سه امتیاز این بازی باشیم.

وی با بیان این مطلب که بازی‌های نماینده کرمانشاه احتمالا در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، گفت: پس از بررسی‌های انجام شده از ورزشگاه 15 خرداد و شرایط ورزشگاه انقلاب، به احتمال قوی بازی‌های ما در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و همکاری و هماهنگی لازم جهت تامین امکانات یک مسابقه با متولیان امر صورت گرفته است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول